Gå til innhold

hvor mange pergokurer måtte til...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...før dere ble gravide?

jeg har gått på en dobbel og fikk el, men tanta kom likevel. skal begynne på den andre doble kuren i morgen. er veldig spent, men blir også mer skuffet da det ikke går nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med sønnen min ble jeg gravid på første forsøk med enkel pergokur. Når er jeg i uke 26 med pergobaby nummer 2, denne gangen klaffet det på 4. forsøk med enkel kur!

LYKKE TIL!

Skrevet

først en dobbel kur uten resultat og så en trippelkur som jeg nå er gravid etter. Er bare 5 uker da så det er langt igjen.

Skrevet

Jeg gikk på tre doble kurer før spiren satt i pausemåneden.. men jeg mistet dessverre for 3 uker siden. Jeg begynner på ny pergokur så snart tanta er tilbake.

Lykke til!

Skrevet

3 kurer her, en enkel, en dobbel og en trippel :P gravid i 17.uke nå :)

Skrevet

hei! hadde først 2 enkle, klaffet på nr 3 som var dobbel... håper det blir det samme denne gang og!! :) Lykke til!!

• 2 uker senere...
Skrevet

To doble kurer pergo og metformin i tillegg. Er 7+3 så det er langt igjen, men jeg har sett at hjertet slår på UL iallfall!

Skrevet

Jeg ble gravid på første kuren (dobbel), men mistet igjen. Etter det har jeg hatt ca 5 doble kurer uten effekt og tilslutt en trippel kur og da satt spiren :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...