Gå til innhold

Tippe på kjønn???

Anbefalte innlegg

Er det noen som føler på seg hva slags kjønn de bærer på??

Kanksje vi skal starte en liten tippe runde....se hvem som har mest kvinnelig intuisjon!! hehe

Jeg tipper på JENTE denne gangen!

Ikke bare fordi jeg fikk gutt sist, men jeg kommer bare på jente navn og tar meg selv i synes rosa,rødt og sånn er skikkelig fine farger...

sist gang var det nemlig motsatt. Fant bare fine ting i blått og grønt og turkis...gjerne der hvor disse var kombinert. Og det eneste navnet som vi virklig likte var Oskar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10427329-tippe-p%C3%A5-kj%C3%B8nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper.... JENTE! Hihi, fordi dette svangerskapet er helt ulikt de andre to, og der ble det gutter. Men i den kinesiske svangerskapskalender står det gutt da.... og den har stemt bar hittill. Hmm dette blir morsomt, gleder meg ti UL i nov/des :D

he he... ut ifra den kinesiske kalenderen skulle jeg fått jente de to første gangene. Det ble gutt begge to. Denne gang skal jeg få gutt, så da gjenstår det å se om det blir jente da... Hadde vært koselig med ei lita søster, men det er like bra med en skjønn liten bror. Krysser mest fingre for at alt står bra til med spiren min. Men håper vi kan få se kjønn på UL. 1. gang var det umulig å se, 2. gang helt tydelig... Men om jeg skal tippe denne gang blir det jente. Er uvel om kveldene og det var jeg ikke med de to forge.

Magefølelsen min sier JENTE. Klarer ikke tenke på noe annet, kanskje fordi vi har to gutter fra før...............vet ikke. Alt sier meg at det blir rosa denne gangen. De to forrige svangerskapene var jeg sikker på at det var gutt, selv om jeg andre gangen hadde et lite håp om jente.

Har ei søster som sier at. NEI det blir gutt denne gangen også, men jeg protesterer ganske så bastant.

Det er ei lita tulle her nede. Vi har også bare funnet jentenavn. Klarer IKKE å komme opp med ett guttenavn vi kunne tenke oss.

Så da får vi vente og se hvem som har rett......................................

Annonse

Jeg tipper jente for oss. Har bare på følelsen at det blir jente.. Samboeren min har en jente fra før så han håper jo helst det blir en gutt da, men vi blir ike glad uansett hva vi får!!

Mye tvillinger i familien, så kanskje vi får en av hver!!! =)

Jeg tror jeg bærer på en liten gutt...

Godt å høre at det kinesiske fødselskartet ikke alltid slår til, vi ønsker oss så inderlig en gutt begge to... Hadde jo vært morro om det slo til, men det viktigste er jo at alt står bra til..

Men magefølelsen sier gutt....

Hmmm.. har litt problemer med å tolke den kinesiske kalenderen, for man må vite hvilken måned barnet ble unnfanget, og har nok laget dette vidunderet 31 aug eller 1 september.. aug sier jente, mens september sier gutt.!!! Må nok gå for magefølelsen, som sier gutt, fordi vi har to jenter fra før.:-)

jeg tørr å si at jeg ønsker meg et velskapt og friskt barn og at alt går bra uten store problemer. jeg vet at alle ønsker det, men jeg har hørt om de som ønsket jente så inderlig at når de fikk ho var ho hjerneskadet....Da hadde de fem gutter fra før og de var "friske".

Jeg har to gutter fra før, men tørr ikke si at jeg ønsker ei lita tulle. Uansett er jo barnet veldig ønsket her.

Dette kanskje provoserer noen, men jeg synes vi skaper litt stor kjønnsfokusering her synes jeg.

Hensiktet med denne tipperunden er sikkert spennende og gøy, noen har sikkert på følelsen hvilket kjønn det blir, men noen ønsker seg mer gutt eller mer jente. Hmmmm, vet ikke mer hva jeg skal si om saken. Litt kynisk dette synes jeg

Synes ikke dette er kynisk i det hele tatt jeg...."bare for moro" er min reaksjon! Men, vi er alle forskjellige. Jeg tror nok kanskje man er litt for overtroisk hvis men tror barnet blir hjerneskadet fordi man ønsket seg det ene eller det andre. Da burde det iallefall ha vært noe alvorlig galt med min skjønne prinsesse, for hun var ikke planlagt i det hele tatt;-) Og tro meg, hun er perfekt, og kunne ikke vært mer ønsket nå!

Tror jeg venter en gutt denne gangen, men den som venter får se....

Annonse

jeg mente ikke å være kynisk da, syntes det bare var morsomt jeg :D Det er jo et barn vi skal ha uansett, spiller ingen rolla hva det er, men jeg er nå engang helt annerledes nå enn de to forrige svangerskapene, så det er jo naturlig å dra noen konklusjoner?

Jeg ønsker et velskapt barn!!!!! Noen "tegn" på hva det blir, gutt eller jente, er nok som lotto. Det er så forskjellig. Jeg var sprek som bare det og hadde ingen graviditets symptomer med første barn, hadde den typiske guttestreken fra navlen og ned, med andre var jeg trøtt, hadde kynnere hele tiden og var kjempekvalm, hadde ikke den typiske guttestreken da. BLE GUTT BEGGE GANGER!

Jeg mener en skal være litt forsiktig med hva en ønsker seg, sikkert noen som blir "skuffa" når det ikke blir som ønska.

Nå er ikke dette så veldig en tråd om hva man ønser seg da, heller hva man tror magefølelsen er. Tror skjeldent noen blir skuffa for det ene eller det andre. Går ann å diskuterer sånne tingn uten å føle man må forsvare seg hele tiden.

Her har jeg magefølelse gutt. Har en jente å en gutt fra før.

Leste for ikke så lenge siden at moren sin magefølelse når det gjelder kjønn, stemmer forbausende ofte. Litt for ofte til at det kan forklares. Egentlig burde magefølelsen jo bare stemme halvparten av gangene, men den stemte noe sånt som 2/3 av gangene...

Skal se om jeg finner artikkelen igjen.

Magefølelsen min sier forøvrig gutt.

Men jeg blåser egentlig i hva det blir, så lenge det ikke er en valp.

Hei alle.. =) Å gratulere så mye..=)

Eg har ikke noen følelse før om det er værken gutt eller jenta, blei gutt sist. Da sa farn fra uke 5 at d blei gutt, å d stemte, har ikke fått ut fra han hva det blir neste gang. Men håper no litt på jente..=)

Gutt. Det kinesiske fødselskalenderen har visst motsatt betydning for meg. Første gangen skulle det i følge det bli jente,men det ble gutt. Andre gangen skulle det bli gutt,men da ble det jente. Og nå skal det bli jente igjen, og da blir det sikkert motsatt denne gangen altså. altså en gutt. Hehe:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...