Lena og skatten Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Hei! Babyen min hikker så mye. Han har sine "hikke omganger" opp imot 4-5 ganger daglig, og hver gang varer det så lenge. Stakkar liten... Er det noen som opplever det samme?
Ginger-mor Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Samme her:) Hvor ofte varierer fra dag til dag, fra 2 til 5 ganger om dagen (eller natten for den saks skyld). Jeg var visst slik selv, sier mamma. Og sluttet ikke da jeg kom ut heller...
Unni med 2 under 2 Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Min hikker opp til 7 ganger i døgnet.. slitsomt..
Minigull07/11 Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Jenta mi holder meg våken om nettene pga hikking... Begynner å bli litt lei at hun hikker hele tida, det er så slitsomt! Off... Hva jeg hadde gjort for å kunne sove godt en dag...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Ta det som et sunnhetstegn=0) Det er veldig bra trening for lungene deres og de har ikke vondt når de hikker. Dessutten er det veldig søtt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå