Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 er i 8 uke nå..altså 7+2 eller noe i går kveld og i morges har det kommet utflod med gammelt blod i... eller er dette rester fra festingen? har ikke hatt vondt eller noe
hanne med spire2 Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Det er desverre vanskelig å si. Anbefaler deg å ta kontakt med legen din og få henvisning til ul. Håper det går fint. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 men men må jeg ikke da ta gu? og innvendig ul? er nemlig livredd, har fryktelig legeskrekk, sprøyteskrekk, behandlingsskrekk..ja alt:( uff nå er jeg litt redd
juniorkrabaten Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Hvis du er gravid må du uansett gjennom mange legebesøk og undersøkelser både for din helse og fosterets, så dette må du uansett gjennom. Det viktigste er at du finner ut om det er noe i veien med deg eller fosteret. lykke til.
Lindamor Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Det kan alltid være lurt å få snakket med legen om det. I mitt forrige (første) svangerskap ble jeg på første kontroll møtt med et kaldt ansikt og beskjed om ma - totalt feilaktig, viste det seg på ul - og det var alt annet enn gøy. Psyk deg opp, få med en god venninne eller noen andre betrodde og ta deg en tur, du. Lykke til! *krysser fingrene for deg*
Allean, Fia og lillebror Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Jeg tror det er veldig vanlig å ha småblødninger tidlig i graviditeten. Jeg har hatt det selv, og har ei venninne som også har hatt det. Og vi ar hver vår skjønne unge i dag... Men så klart det skal ikke være mye. Hos oss var det nesten sånn at man bare så det på papiret når man tørket seg, og bittelitt i truseinnlegget. Da jeg hadde blødning var jeg hos gynekolog i uke 7 og fikk innvendig ul. Da kunne vi se det knøttlille hjeret slå
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 det var ikke mye altså..bare pittelitt i trusa i går og pittelitt i trusa i dag tidlig nå har det ikke vært mere siden da:) aventer å se litt jeg..men takk for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå