Gå til innhold

Når har dere tenkt å fortelle det på jobben?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å fortelle det når jeg må. Når magen viser og jeg ikke kan skjule det lenger. ( hm..........lurer på når det er)

Jeg har lyst å vente for jeg syntes det er litt kjekt å holde det for meg selv, ingen som hvet noe, men MANGE som lurer. Er ikke lenger enn 5+4 i dag,men likvell noen som har spurt. De forventer det vell. Med meg er vi 7 stk som venter barn, og det er vell bare meg som mangler å være gravid. Da er alle aktuelle på jobben gravide. Syntes synd på de som sitter igjen.Of,men , men.....

 

Har dere fortalt det til besteforeldre og eventuelt barna?

Vi venter litt til........ Men tror nok barna våre har mistanke, de får med seg alt. Samme dag jeg tok testen strøk han eldste meg over magen og sa jeg hadde baby inni der, hehehehe jeg svarte nei, så det ikke skal bli så lenge å vente.Men hvordan har han fått det med seg? Vi snakker ikke om det når de er til stede!

 

Vi hadde en MA i Desember og da hadde vi heller ikke sagt vi ventet barn,men tro meg de hadde fått det med seg, for da vi fortalte det i barnehagen hadde jo han minste fortalt det at vi skulle ha baby,men de som jobber der hadde ikke turt å spørre,hehehe! De e nå herlige!

 

Lykke til damer med å fortelle den gode nyheten, eller holde det skjul som oss;-) Like spennende begge deler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann...

 

jeg måtte si det med engang på jobben, fordi jeg har en tung jobb, mye tunge løft som jeg helst ikke kan gjøre nå, har hatt en SA så vil heller vøre på den sikre siden...

 

Egentlig så vet de fleste det, det va så stor glede for oss når jeg ble gravid at vi ikke klarte å vente....

 

 

Men det er jo opp til hver enkelt, er mange som ikke vil si det før etter 3mnd...

 

 

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang jeg var gravid fortalte jeg det i uke 14 tror jeg. Har nok lyst til å vente like lenge nå, men det spørs hvor fort magen kommer. (Den kom tidlig forrige gang, og sikkert enda tidligere nå!) Er bare 5 -2 dager tror jeg, så venter i alle fall en stund til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...