Susan*lillegutt og mini* Skrevet 20. september 2007 #1 Del Skrevet 20. september 2007 Tenkte at jeg måtte logge inn mens jeg var her inne å tittet =) Nå har vi vært oppe i snart 2 timer allerede =) Sindre har vært våken siden kl.05,da sto pappan opp å skiftet på han å ga han en flaske,han hadde bæsjet seg max ut,opp til nakken,åå..gla jeg lå godt å søv da,hehe =) Så kjørte vi pappa på jobb,som begynner kl.07,og jaggu måtte vi ikke skrape is av bilen, så kryss i taket,første natt/morgen med frost på bakken,brr...kaldt ja,kl.6.30 var det -2 grader ute,så jeg hyret mini med strømpebukse idag =) Spurte Simen om han ville i bhg,men nei..han vet han skal på sykehuse idag,og vi har sagt ifra at han skal dit,og at han kanskje/kanskje ikke kommer,fikk se det ann,men skal levere han etter kontrollen,den er 10.30,sikkert ferdig 10.45 så 30min tilbake til bhg,så får han være der resten av dagen,for jeg må nemlig å handle litt =) Skal kjøpe en vin til en venninne som har vært kjempesnill å passe Sindre masse i det siste når jeg har måtte bort med Simen og slikt,også kjørte hun oss til ØNH legen (med vår bil da) fordi jeg hater å kjøre når det regner,så tenkte det var på sin plass at hun fikk noe tilbake,for hun vil ikke ha penger eller noe,og hun er veldig glad i rødvin,så da kjøper jeg en til henne =) Nå ser Simen på playhouse disney,og spiser brødskive med skinkeost og nugatti =) og Sindre prøver jeg å få til å sove,men han vil ikke..hehe =) Ja,ja..snart dusjen her på meg,om han sovner,men tviler,men Simen skal hvertfall i dusjen,ble så sent kveld igår at det var nesten rett i seng etter kvelds. Jeg er spent på om det blir ny medisin på Simen eller ikke,og skal høre om de kan allergi teste han,for div. for han blir bestandig (ingen unntak) dårlig i magen om han spiser tomatsuppe,og nå igjen med melk..skjønner det ikke.. ja,ja..må gå nå,Sindre begynner å bli sur =) Ha en fin dag vidre alle sammen =) Klem fra oss =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 20. september 2007 #2 Del Skrevet 20. september 2007 Er hjemme med Maja i dag, hun fikk feber på fredag og var hjemme fra barnehagen mandag og tirsdag også... I går var hun i barnehagen feberfri, men med en stygg hoste, og i dag var feberen på plass igjen... I dag av alle dager passet det fryktelig dårlig å ha henne hjemme, har ørten tråder jeg skulle ta meg av på jobb, og så går ikke ting i heimen så bra lenger, så når jeg går hjemme så går jeg bare og grubler... Ikke kjekt i det hele tatt... Maja tok meg i å gråte her en dag, og da sa hun "ikkje grin merr mamma, eg ska ta vekk tårå di, eg!" Begynte egentlig bare å gråte mer da, for det er min oppgave å tørke tårene hennes, ikke hennes oppgave å tørke mine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå