Gå til innhold

Forslag til "takk for hjelpen"-gave til forlovere og toastmaster?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg håper noen kan hjelpe meg med idéer til hva man gi som takk for hjelpen til sine forlovere og toastmaster. Kan ikke vært alt for dyrt.

Har selv tenkt på et smykke eller armbånd e.l. til min forlover. Kanskje litt uorginalt...?

Verre er det å vite hva vi skal gi til hans forlover, og min onkel som skal være toasmaster.

Marit :-)

Fortsetter under...

Eg har lurt litt på om eg vil ta med forloveren min på noe spa eller noe sånt, som en takk... Får se hva penga strekker til... Eg e veldig sjenert, så eg like liksom ha med meg noen på nye og fremmende ting...

Ellers passe det vel m en vinflaske t toastmaster? Det har vi tenkt på... Eller noe annet som passe "gubben" bedre... Han er en kompis av meg...

Vi skal ha ett anderledes bryllup, keltisk tema så jeg kjøpte ett hals smykke i keltisk mønster som står for vennskap til brudepikene som de skal ha på seg i bryllupet, samt kjolene (de er over 30) og det samme til forloveren pluss ei veske og oppvaskekost hehe.. internt..c",)

Brudesvennene tror jeg skal få ei slips nål i sølv av brudgommen, skal ikke ha toastmaster så det slipper jeg å tenke på c",)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...