Gå til innhold

TØR JEG KOMME INN HIT? :)


jentahans

Anbefalte innlegg

Ja hadde ikm i dag og våknet gry tidlig av å måtte på do i 5tiden.. tisset på en kopp og la meg igjen ,men fikk ikke sove så sto opp og testet med clearblue.Og den var positiv den gitt:) Helt utrolig å tenke på.

 

Men selvfølgelig er jeg veldig redd når jeg leser her inne at jeg kan ha hatt tildig spontanabort sist mensen og derfor tester positiv..eller at jeg kan komme til oppleve det. Virker mye mer vanlig enn jeg trodde når jeg leser her.

 

Huff nei jeg må rett og slett GLEDE MEG? Eller hva sier dere?

 

Vil fortele det til pappan men han er på jobb til 9 i kveld så det blir en laaang dag:) Har på forhånd kjøpt et sjokoladekort slik som de har på blomsterbutikker der det står VERDENS BESTE PAPPA PÅ:) Gleder meg overasske han:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere du kan tro du har en fin tid i møte ;) jeg er i uke 16 å trives med situasjonen så langt fordi om dette er mitt andre barn er det like spenende hver gang , lykke til med tiden som kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du tørr og komme hit=)=)=)

Ja,her e en del somhar ha SA,men tenk på alle det går bra me du=)

glede deg over at du er gravid,og ikkje ta noen unødvendige sorger på forskudd=)

 

GRATULERER SÅ MAAAAAAASSE ME SPIRE I MAGEN=)=)

 

tipper pappsen blir mega gla når han kommer heim og får sjokolade=)=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy=) alltid artig og sjå kordan dei reagera når dei blir fortalt at dei skal få bebis i hus=)

 

gled deg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det blir en helt spesiell kveld det her vil jeg tro:) Men kan fortsatt ikke tro at det er sant...men håper jo det da:) får kanskje teste enda en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok sant=) men ta en test til,visst du føler for det...=)

 

Har du prøvd lenge og bli gravid,synst og huske deg fra bli garvid forume???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vert uten pillen snart et halvt år men liksom prøvd skikkelig i 3pp.

Ja ditt nick virket også kjent:) kjekt vi begge er her nå da... jeg tenkte teste igjen i morgen tidlig bare for å vere helt sikker.. men er vel ganske sikker når jeg tok slik clear blue som man kan ta tre dager før.. + jeg tok samtidig en digital eggløsningstest bare fordi jeg har hørt de også slår positivt ut vist man er gravid og den slo ut den også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testet også positivt i dag. Morsomt at vi gjorde det på samme dag:) Håper spiren sitter hos oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratuler både til Allean maibaby og jentahans med en liten spire.

Selv er jeg på min siste dag her flytter i morgen da er jeg ferdig med min 12 uke.

Har hatt et fint svangerskap så langt med litte plager.

Lykke til begge to!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiren sitter nok hos oss begge ja:) det skal den:) kjenner meg faktisk rar og hard i magen i dag... rart hehe men er vel noe som skjer der nede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...