Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Prøvde oss på pumping i dag, og tenkte far skulle få prøve å gi mat. Men dette gikk ikke så bra! Vesla illskrek, fektet med armene og ville slettes ikke drikke av hverken kopp eller flaske.Jeg var i et annet rom mens de prøvde så hun ikke skulle se meg og bli forvirra, men da far ble stadig mer råvill prøvde jeg litt og. Ingen av oss skjønte hvordan flaska skulle inn i munnen hennes for at hun skulle suge. Skal den rett inn, eller opp i ganen eller hva? Etter 10 minutter ga vi opp og det var fram med puppen. Noen som har noen tips til hvordan vi kan få dette til å funke eller må jeg belage meg på å være hjemme 24 timer i døgnet det neste halvåret...?
trollet66 Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Første gangen du prøver deg med flaske, kan det være lurt at du gjør det. Legg baby til i armkroken akkurat som når du ammer og tilby flasken , det skal gå det!! Er det problematisk prøv forskjellige flaskesmokker/flaske typer, Jeg bruker avent med nuflow smokk. Du fører flaske smokken inn i munnen, har i grunn aldri tenkt på hvilken retning, baby bør ta instinktivt tak når den får noe i munnen. Du kan også prøve å gi litt bryst først, så baby ikke er strmsulten når du prøver noe nytt.
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Hvor gammel er bebisen din? Lurt å øve litt hver dag uansett. Jeg har bittelitt sukker i melka også, så den smaker bedre (mme da) Jeg tar den litt opp mot ganen, ikke mye. Lillemor får ikke helt til Avent-smokkene, så vi bruker den "vanlige" som har vært i mange år. Det går mye bedre. Du kan gjerne øve selv, helst når hun er våken og opplagt og ikke altfor sulten, da vil hun bare bli sinna Lillemor her lurte jeg også en gong hun lå å småsov i armene mine, lirket ut smokken, og inn flaska, og gjett om hun sugde Ikke stress med det, d kan ta litt tid. Vær tålmodig og gjør d til en positiv greie, så skal du se d funker en vakker dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå