meg... Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Hei alle! Etter å ha testet negativt i går, og vært en kort tur i kjelleren, veksler det nå mellom ønsket om bare å gi oss eller å gjøre oss klare til nytt forsøk.....sukk..... Det jeg lurer på, til alle dere som har menn med nedsatt sæd- kvalitet, er om dere har noen tips for å bedre kvaliteten? Har noen av deres menn prøvd medisiner, akupunktur, natur- medisin, annen alternativ behandling...? Alle tips taes i mot med stor takk!
Lykkelig mor til tre Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Hei. Min mann forsøkte medisiner fra homopat. Rørte ikke kaffe eller alkohol på tre mndr. Men, når han da testet kvaliteten på nytt igjen var det DÅRLIGERE kvalitet?!?!???! Veldig merkelig.. vi skjønner fremdeles ikke dette. Men da sluttet han TVERT med medisinene, og det holdt jeg med han i. Men, vi var nå veldig heldige med at vi klarte å bli gravide på første forsøk med icsi. Så det er mulig å bli gravid.. selv om han har dårlige svømmere. Det tok kort tid den gangen for oss, men ikke sikkert at det går like fort denen gangen. Får håpe at det snart er deres tur,.. for noen tar det bare litt lenger tid enn for andre. Jeg ville ikke gitt opp håpet.. men, det ermeg da. Du/dere må jo kjenne på hva som blir riktig for dere. Men det GÅR AN å bli gravid.. selv om han har dårlige svømmere Lykke til
elma2006 Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Min mann fikk bedret kvaliteten ved hjelp av akupunktur (er jo ikke i stand til å bevise det da...kan jo selvfølgelig ha vært av andre grunner). I hvert fall har vi to vellykkede forsøk med icsi nå etterpå..... Lykke til!
Gjest Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Viktigst å finne ut hvorfor han har dårlig kvalitet - liten vits å starte medisiner el alternativ behandling før man vet hvorfor. Sjekk ut Dr. Purvis - har hørt mye bra om han. http://www.andrologisksenter.no/index.html
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Min mann fikk bedre kvalitet ved et par hestekurer med antibiotika og en runde med pergotime. Dette var etter utredning og anbefaling fra dr. Purivs i Oslo. Håper dere en dag skal få oppleve positiv test og lykken av å bli foreldre!
MathildeC Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Sink og selen gjorde utslaget for oss! Etter noen maaneder med det var mannen min sine svoemmere i super form og vi ble gravid like etterpaa. Samtidig tok jeg akupunktur.
*marekatta* Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Min mann gikk på Akupunktur og fikk en vitamin/mineral liste fra akupunktøren. Så det var aku og piller i mange mange måneder. Resultatet av sæd prøvene på St.Olav var : Uforandret, de var akkurat like dårlige....
Nergård Skrevet 23. september 2007 #8 Skrevet 23. september 2007 Hei! Mannen min fikk beskjed om å ta sink for å bedre kvaliteten. Har også hørt at det ska hjelpe om de spiser nøtter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå