Gå til innhold

Gran canaria, hvor bør vi dra?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gran Canaria er ganske billig, men det er mye "fake-butikker" der, om man ikke reiser til de store kjøpesenterene, der er det seriøse butikker, men fremdeles billig :-) Mat og alkohol er billig..

Puerto Rico er en knall plass å bo, med barn som uten... Om dere vil bo ved stranden, så anbefaler jeg El Greco, en av de beste hotellene til Ving. Maracaibo er også et veldig fint hotell, som ligger nærme stranden, det er Apollo sitt hotell.

Selve Puerto Rico stranden er fin, men om man gidder å koste på seg et kvarters gåtur rundt fjellet, så kommer man til Amadores stranden, som er helt fantastisk.. Ellers koster det 2,50 i euro med taxi, så er man på Playa Amadores..

Rio Piedras er også er veldig fint hotell, som ligger nærme stranden i Puerto Rico...

Så jeg anbefaler dere å bo i Puerto Rico, men Bahia Feliz skal visst også være helt knall å bo...

Velger man å bo nærmere øst kysten av Gran Canaria, riskerer man mer vind og skyer, nede på sør siden er det lunere, og mer sol :-)

kom fra gran canaria for en uke siden, så er godt å varmt nå, ca 30 grader....me ner en del vind...

hadde valgt amadorres, og IKKE puerto rico, der stiker det alltid kloakk....og Maracaibo, er ikke fint hotell, der har jeg bodd...er ** hotell....

selv så er mitt første valg alltid playa del ingles.....

Annonse

• 2 uker senere...

Hei! Søkte på google etter noe om Gran Canaria, å landet her :) Jeg og samboeren min tenker også å dra i desember, og er litt avhengig av at det er sol. (Og shopping(!)) Er det noe som anbefales for oss?

Vi har ikke barn, så det er ikke en kritterie at det er veldig barnevennlig, bare det er sol, varme og litt shopping:) Finner mye om at det er bra shopping i Las Palmas, men der er det mye vind? :S Litt forvirret.. men først og fremst til en fin plass med varme!

Håper noen har et svar;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...