Gå til innhold

Noen som har erfaring med Mikk-line dresser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en mikk-line dress til lillegutt i dag. Har ikke hørt om den før, men hun som solgte den mente den var bra da(selvsagt?!). Håper den funker bra. Daniel er 10,5 mnd og krabber fremdeles. Dressen er til å bruke i barnehagen når det ikke er så vått at han trenger regnklær.

Noen som har noe positivit/negativt å si om denne dressen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt har den, og vi er kjempe fornøyde!

Skrevet

vi hadde'n

jeg kjøpe ny, fordi jeg irriterte med over foret som liksom ikke satt fast i dressen...

til en såpass liten tass, ville jeg ikke vært redd for å lagt mindre penger i en dress, begrenset hvor mye de er ute, tre heller en gummubukse over om det er syyykt vått, da blir de våte lell..

Skrevet

Men da var det den med uttagbart for du hadde? Den jeg har kjøpt har fast for...

Den var ikke så veldig dyr... Kjøpte fjorårsmodellen som de solgte for 499,-.

Skrevet

Jeg kjøpte til 399 på nettet. Vurderer å kjøpe en til. Hun har str 86 og den sitter som støpt. Har uten det ull-fòret som en kan ta ut.

Nesten alle de andre ungene i bhg bruker regnklær når det regner. Hun bruker Mikk-Line dressen og det preller av! Fantastisk. Hun har regnklærne til Reflex der også men de syns den dressen er så grei at hun er alltid i den. Litt åpen i halsen så i tillegg til fleecen under så har jeg kjøpt en hals i ull-silke fra Bånsull, da er hun berget.

Veldig lett og jeg kommer til å gå for den neste gang også. Ser de har en igjen der jeg kjøpte i str 98 så lurer veldig på den også til 399, men vanskelig å berekne hvor stor hun blir. Er nå 20 mnd.

Må bare nevne at jeg har hengende en Troll-dress, også kjøpt på halv pris på nettet, den er med ullfrottè inni - kan ikke tas ut, og den virker jo veldig tung i forhold til Mikk-Line. Men det er jo en vinterdress vel og merke.. Den er str 92 og virker diger..

Skrevet

Jeg kjøpte to vinterdresser til sønnen vår i fjor... 1 stk Troll med fast for, og en MikkLine med fast for. Troll er like fin... MikkLine er slitt i filler på knær og rumpe. Dette til tross for at hele dressen skal være laget av spesielt slitesterkt stoff. Guttungen var da 5 år og meeeeget aktiv.

Skrevet

Vi har Mikk-line på andre året nå, fordi vi fikk så skryt i fra barnehagen fordi dressen var så vanntett. Hvor slitesterke de er vet jeg ikke for hun var bare året sist vinter. Men vanntett var den i alle fall. Vi har brukt dressen nå, selv om det er tynt for i den, bruker bare strømpis og genser inni. Liker at de er så tynne og lette å bevege seg i for disse små. Tempen her har ligget på omkring 5 grader på dagtid sist uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...