Gå til innhold

Noen som har vært gjennom det samme?

Anbefalte innlegg

har lyst på et barn til, men vegrer meg på grunn av forrige svangerskap. Sist endte det med keisersnitt pga angst , klarte ikke å glede meg over noen ting , og i møte med jordmor og lege var det en kamp for å få de til å forstå hvordan jeg hadde det, de svarte meg bare, -" dette har mange tusen gjort før deg så dette klarer du også!- Var til samtale hele 5 ganger og måtte til slutt benytte meg av et sykehus langt fra mitt hjemsted.å der sa de jeg måtte føde "normalt" neste gang. vil så gjerne ha flere barn men sitter nå å føler at jeg ikke kan bli gravid uten at jeg har vært til samtale å fått skriftlig at jeg får keisersnitt. dette er helt forferdelig for meg , svangerskapet skal jo liksom være en fin tid, men sånn har ikke jeg hatt det. Er det noen der ute som er lovet keisersnitt på andre fødsel etter å ha opplevd noe sånn tidligere. ??

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke innvilget før jeg ble gravid, men underveis. Fortalte om min grusomme første fødsel som endte i at ungen satt fast, fosterlyden ble dårlig og misfarget fostervann. Hastesnitt. Jeg sa til legen at jeg ønsker planlagt snitt, og kommer ikke til å gi meg før jeg får det!! Fikk uten innvendinger, men med full returrett.. Han ville helst at jeg skulle føde vanlig, men skjønte at det ikke kom til å skje. Når alt kom til stykket ble det planlagt snitt uansett pga placenta praevia, så hadde ikke noe valg..

Ønsker deg lykke til! Du kan be om samtale med jordmor på sykehuset for å få luftet disse tankene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...