Gå til innhold

Andre me uutholdelig hodeverk i første semester????


Mai-prinsesså..termin 26 mai

Anbefalte innlegg

Er 5+5 nå...knall gøy:=)

Men sliter veldig med dn hodeverken...jobber i helsesektoren...har holdt ut i snart 2 uker på jobben nå...Vurderer en kort sykemelding????Er dette teit???Haar to små til som jeg tross alt skal ta mg av:)Er det rettferdig ovenfor dem at mamma ikke er i form-sur og gretten når hun kommer hjem fra jobb???Noen andre som har noen gode råd??TUSEN TAKK:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, kjenner til det. Hjelper å drikke mye vann/te. Trenger ikke sykemelde deg for det vil jeg tro. Grettenhet kan man faktisk gjøre noe med :-) du har et valg....

 

Veldig plaget med alle gravidsymptomer, jeg sørger for nok drikke og nok søvn for at det ikke skal gå ut over jobb, familie og meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er rett ovenfor barna nei, og desverre så er det slik at de aller fleste av oss ikke klarer å styre humøret vårt. Hadde vi klart det hadde verden vært et bedre sted. Og faktisk så syns jeg ikke jobben skal få første prioriteten her. Viss en sliter seg slik ut på jobb at en ikke har overskudd til noe annet, så er det noe galt Jeg hadde tatt en kort sykemelding eller evt gått ned i % et par uker får å se om det hjalp.

 

Å drikke godt hjelper på hodeverk viss det er dehydrering den kommer av, noe det ofte er. Men det kan være mange andre grunner også som ikke kan kureres med vann. Stress er et eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre sa, drikk mye vann. Hodeverken kommer av at blodvolumet skal øke en del i løpet av svangerskapet. Hele 30 %. Denne utviklingen starter tidlig, og kan i følge boka jeg har føre til hodeverk. (Nylander sin graiditetsbok)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...