Gå til innhold

var hos gyn og ble scannet idag for å sjekke hvordan Pergoen har virket (samme som på bli gravid)

Anbefalte innlegg

og det var to eggposer klare : ) Litt usikkert om den ene var en væskeblære men stor sannsynlighet for at det var et egg. Det andre var definitivt et egg som var riktig i størrelse og ville komme ned om ca 2 dager. Slimhinnen var også optimalt tykk og var klar for å ta imot et befruktet egg.

Hvis ikke det klaffer nå tror jeg ikke vi klarer det alene. Har uansett bestilt tid på klinikk men det beste ville jo være om det funket før det.

Noen som vil krysse fingrene for meg??

Befinner meg i sengen de neste 4-5 dager : )

Fortsetter under...

Krysser fingrene for deg, og håper det klaffer denne gangen =)

Du får oppdatere oss på hvordn det går fremover da. Har du noen barn fra før forresten?

Krysser fingre for deg jeg:)

Lurer på dette med Pergo selv.Har ikke hatt verken mens eller eggløsning siden jeg mistet i juni....:( Trist og lei av å vente.

Men har tatt en ultralyd og gynekologen så flere eggposer.Dette er flere uker siden,så jeg lurer på når en av de skal løsne??!!!

Tar eggløsnings-tester,men ikke noe utslag..

Spent på hvordan det går med deg,lykke til:)

Jeg krysser fingrene for deg!! Håper du kan gjøre det tilbake også - jeg skal på Riksen førstkommende mandag for å sjekke hvordan jeg ligger an... Siste dag med Pergo i morgen, og skal i tillegg ta Menopur-sprøyte i morgen og på søndag...

LYKKE TIL til oss begge ",)

Annonse

Lykke til, jeg krysser fongrene for deg og : )

Denne gangen må det være vår tur, ikke sant?

Jeg fikk superpositiv EL test for to timer siden så når mannen kommer hjem er det rett til sengs: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...