Gå til innhold

Guttene mine kom 5 uker for tidlig!

bodilnf

Anbefalte innlegg

Nå sover Linus og Sofus søtt i sofaen, mens pappa slapper av etter middag. Jeg burde pumpe men sitter her i 3 minuter isteden og ser hvordan dere har det.

Vi har vært hjemme i 4 dager nå etter to uker på Ullevål, og er inne i en slags rutine (av og til). Det er mye kos og mye jobb med to småbarn, men man blir sliten på en slags god måte :-)

Fødselen startet søndag med at vannet gikk og siden det var 6uker før tiden ble vi sendt til Ullevål i ambulanse etter en rask prat med fødavd. på Bærum. Det var ingen rier... heller ikke etter noen timer på føden. Prøver ble tatt av mor og barn og da alle hadde det bra ble vi overført til obs.post for gravide. Der ble jeg liggende å å vente da...hodet til Linus hadde festet seg så jeg kunne heldigvis gå rundt litt. Torsdag grytidlig startet riene av seg selv. Og for å gjøre en lang historie kort så endte det med keisersnitt rett over midnatt fredag 7.september.

Guttene veide 2471g og 2479g og var 46,8cm lange. De skrek med en gang, og slapp med et par timer på barneavdelingen før vi ble overført til barselavd. alle sammen.

og nå vil de ha mat og kos igjen...

ser kanskje noen av dere på treffet snart hvis vi får det til

Hilsen en lykkelig og sliten tvillingmamma :-D

Fortsetter under...

Gratulerer igjen med de søte små. Håper du har fått hentet deg litt inn igjen etter fødsel og keisersnitt. Kos deg masse med gutta dine, husk å få hvilt deg litt også. Håper vi sees på treff, jeg venter fortsatt jeg og har jo enda noen dager til termin...

Annonse

Hei Bodil og co,

Gratulerer dere sååå mye alle sammen!!!! Glad for å høre at alt gikk bra!!! Kos dere videre!!!I Er ikke nytt liv vidunderlig!!!

Ikke sikkert du husker det, men jeg satt ved siden av deg på Ciao Ciao. Vi har nok ligget på Ullevål samtidig:) Jeg fødte man.morgen 10. sep.

Gleder oss til å treffe dere!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...