spent08 Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg trenger sårt råd mot uren hud...sliter skikkelig med små kviser og sorte prikker......er det noen som kan gi meg et godt råd??;(
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Om du vil spare penger, men likevel bedre hudproblemene så kan du prøve dette et par ganger i uka. Det funker bedre enn noe annen jeg har forsøkt, og jeg vet mye om dette: Du tar 6 aspirin og putter i en liten bolle e.l.. Deretter fyller du på med ca. 1/2 teskje vann slik at aspirinene løser seg opp. Prøv så å fordele denne massen utover ansiktet i en skrubbende bevegelse. Det er best over vasken eller med et håndkle, fordi massen drysser ganske lett. Etter et par minutter vasker du den av, og voila! Glødende og frisk hud! Aspirin består av ren salisylsyre som er veldig effektiv mot urenheter. Salisylsyre og Benzol Peroxid er det som hjelper best mot urenheter i huden, og salisylsyre har den egenskapen at den kan rengjøre nede i porene i tillegg. Unngå å skrubbe der du har betente urenheter, ellers er det bare å skrubbe godt. Jeg håper det hjelper! :-)
jentahans Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 grevens intimsåpe i ansikte når du vasker deg og smør deg med vichy noraderm fuktighetskrem i ansiktet morgen og kveld. den koster ca 200 kroner men den virker. merker det etter noen uker:)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Vichy Noraderm inneholder salisylsyre som aktiv ingrediens i en lav konsentrasjon, og det er derfor den virker oppklarende på huden Aspirin er ren salisylsyre, og virker derfor raskere og mer intenst. Aspirin er også utmerket om en vil krympe en hissig kvise over natta.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Prøv zinksalve, det funker på meg ihvertfall;) Så er det billig og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå