Gå til innhold

Endelig kvalm, hehehe! Jeg har ventet på det........


Gjest

Anbefalte innlegg

Vi hadde en MA i Desember, og det svangerskapet var helt rart. Jeg følte meg ikke gravid, hadde rett og slett ingen særlige symptomer på å være gravid. Så denne gang har det liksom vært positivt alle tegn jeg kunne få, og nå kjennes det ut som kvalmen er på full rulle. Jeg klager ikke.

Jeg er ikke så kvalm at jeg spyr, eller føler for det,men er nå første dagen også da med litt av og på kvalme, det kan jo bli værre,men for meg holder det med av og på, hehehe!!!

 

Er det ikke et godt tegn å være kvalm?

Jeg er 5+1 eller 3 dager på vei, er dette tidlig å bli kvalm eller? Har ikke vært kvalm de tidligere svangerskapene jeg har vært gjennom.( så tidlig, begynte vell i uke 7)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også kvalm og er på 5 uker i morgen. Da har jeg vært kvalm i en uke... Leste at kvalmen kom fra 4-6 uker, så er vel normalt - dessverre : ) Var kvalm i forrige svangerskap også, og skulle gjerne vært foruten kvalmen denne gangen. Men det går vel over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel veldig forskjellig kortid folk blir kvalm, eg har i begge svangerskapa fått ei real "spysjuke" og feber gjerne 1,2 dager før ikm....ganske rart egentlig....

 

etter eg testet var eg i fin form ei uke,så begynnte buksene og bli trange,så kom kvalmen,og alt lukta forfærdlig,blei kvalm me berre tanken på mat og drikke...så kom svette/fryse byene(FORFÆRDLIG) Så blir eg sliten av alt eg gjer,gå trapper,kle på meg,til og med og sitte i sofaen og sminke meg blei eg sliten av....orka ingen ting fra uke 4 til no,er i uke 12 no,og har begynnt og bli sosial og rydde og styre igjenn,.

er så utolig glad for at dissa uken er over....

Deilig og kunne vere litt " normal" igjenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...