Gå til innhold

Hva har dere betalt for tfk joggster!!??

Anbefalte innlegg

Hei..

Har tenkt på og bestille tfk twister joggster fra babyjungle.nl

Men vil gjerne ha MASSE svar fra dere som har bestilt derfra, jeg er ganske skeptisk til og bestille ting over internett.

Og så lurer jeg på hva dere har kjøpt og total kostnad, altså hva utgjør moms toll osv?

Som sagt hadde vært supert med mange svar for og sammenligne erfaringer..

Takk!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10423072-hva-har-dere-betalt-for-tfk-joggster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet vi er fler som har bestilt derfra og jeg personlig har kjempe gode erfaringer med de..

Det tok ca en uke og jeg fikk alt og ikke noe feil...

Nå husker jeg ikke akkurat hva jeg betalte men jeg kjøpte med regntrekk og søskenbrett..

Fikk en adresse som jeg kunne følge med på hvor pakka var og når den da kommer til tollpost i Norge så ringer de deg og avtaler levering..

Har hørt om mange her inne som har gode erfaringer både når det gjelder reklamasjoner osv..

Jeg kan vært fall bare annbefale det på det varmeste!!

SVÆRT god erfaring med babyjungle. for vogna, hardbag, to regntrekk, soltrekk, stellebag betalte jeg vel 4700,- norske. blir nesten 6000,- etter at vi får regning fra tollvesenet for momsen antar jeg. Vi sparte 3000,-!!! Det er veldig bra!!

De sendte pakkene den dagene de fikk inn hardbagen i den fargen jeg ville ha (var ikke på lager da jeg bestilte). Da fikk jeg mail med pakkenr så jeg kunne følge pakkens ferd gjennom Europa, og til slutt ringte de fra Tollpost her i Oslo og kom og leverte den på døra når det passet meg. Altså, en dag jeg var hjemme.

Superfornøyd!!! Og har hørt KUN bra ting om babyjungle.nl ellers også!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...