Gå til innhold

Snakk om å være redd a......Blødninger

Selma'har født'

Anbefalte innlegg

Inatt våknet jeg av at datteren min kom inn kl 4 for å sove sammen med meg.Da syntes jeg det var vått og segt på lårene mine.Da jeg løftet på dyna,lå jeg i en stor blodpøl og med ei stor blodkakei.Var 100% sikker på at dette var gått galt.Hadde ikke hatt sex engang.Ringte inn på sykehuset og fikk beskjed om å være hjemme til kl 9 pga mangel på leger,men skulle selvfølgelig komme inn viss det begynte å fosse igjen.rant en god del,men holdt ut til 9.Da vi kom inn på sykehuset kunne legen konstatere at babyen var i skjønneste orden og at dette ikke var noe å bekymre seg for.De fant ut hvor blodet kom fra,men husker ikke hva de sa.Og attpåtil datteren på 7 som fikk se hele episoden i natt.Hun var jo helt fra seg,men kjempeglad nå.

Er det noen som har opplevd dette før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja da, har hatt en del blødninger nå. Merker at jeg blir skremt hver gang (men etter tre ganger på ultralyd holder det nå å få hørt på fosterlyden =)) Mistet i mai, så jeg har kanskje vært litt ekstra på tuppa, så jeg har ikke skrevet inn noe om det her før nå. Jeg har fått beskjed om å ta det med ro (hos meg så er det morkaka som ligger litt foran livmorhalsåpningen som gjør det), men jeg er ikke sykemeldt og det funkerer fint.

I forholdt til at blødninger kommer, har det ingenting med sex å gjøre, men jeg har likevel fått forbud inntil videre på grunn av at det lettere kan oppstå en infeksjon når man har blødninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er dine blødninger,og hvor ofte?Friskt eller brunt blod...og mengde....må bruke bind?

Håper veldig du svarer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, under "akten" merka jeg at det var noe som ikke stemte helt..Blei veldig seigt.. Å da vi skrudde på lyset oppdaget vi masse blod.

Var også sikker på jeg hadde miste, dett va dett liksom.. Men slutta ganske fort å blø, å legen konstanterte dagen derpå at alt var just som det skulle... Meget letta gitt:)

Dette var i uke 7...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg har hatt friske blødninger har det vært en del blod og jeg har brukt bind. Det aller meste har egentlig kommet med en gang, og det har alltid vært på natten. Utover dagen har det gått fra å være som en menstrusjonsblødning til gradvis å bli mindre.

Brunt blod har kommet med som etterblødnineg av disse andre (inntill en uke etterpå, faktisk halvannen nå for jeg har hatt en i dag også). Det har skjedd hver gang det har vært en frisk blødning, men til ulikt tidspunkt og ulik mengde. En av gangene var det så mye at jeg måtte bruke bind, de andre gangene har jeg kun brukt truseinnlegg.

Håper du ikke bekymrer deg for mye... Har du smerter? Jeg har hatt smerter på de friske blødningene, men ikke på de med brunt blod. Men i dag har jeg faktisk vondt i magen også. Håper det går over, så jeg kan slå meg til ro med det og slipper å dra til legen for å sjekke.

På dager som denne gleder jeg meg VELDIG til å begynne å kjenne spark - da har man kontrollen helt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...