Trønderpia venter nr 3 Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Hei. Min gutt vil ikke lenger ha pupp. Starta med at han ikke ville ha på kvelden, det var for en mnd tid siden. Og det ble mindre og mindre på morningen oxo. Så nå er det vel slutt. Hvor mye mme skal han ha? Han drikker 135 ml på kvelden nå, bør jeg gi på morgenen også? Han er snart 10 mnd.
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Står d ikke på pakningen anbefalt døgndose? Som skal fordeles på alle dagens måltider? Gjør d i hvertfall på Collett sine pakninger. Han spiser vel endel annet også nå, så melka skal jo ikke lengre være hovedingrediensen i menyen hans...
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 Jo det gjør jo det. Men lurte på om det var nok med kun en flaske på kvelden eller om han bør/må ha på morningen og. Han gulper fortsatt, så det blir en del gulp om det blir for mye på morningen. Han spiser alt av mat nå
Labbetøs Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Jeg ville holdt meg til det pakken anviser. Vil han ha både morgen og kveld så hadde jeg gitt det. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå