Gå til innhold

fortsatt vanskelige følelser?

VirreVirre

Anbefalte innlegg

Da vi etter nesten 2 1/2 år klarte å bli gravide, til og med på egen hånd, trodde jeg at jeg skulle legge fra meg alle vanskelige tanker rundt gravide bekjente. Og det har jeg for det meste gjort.. Men jeg går fremdeles og gnager på noen tanker.

Noen vi kjenner ble gravide 4-5 mnd før oss, og da var det helt utrolig tøft. Jeg unngikk å treffe dem, og så henne faktisk aldri som gravid. Nå har de fått sin lille skatt, og jeg synes fortsatt det er tøft.. Blir nesten deppa når jeg tenker på at de har fått sitt barn, mens vi må vente noen mnd til.

Må bare legge til at dette ikke gjelder alle gravide, men spesielt dette paret fordi jeg vet at vi strevde så mye mer enn de gjorde. Eller, jeg aner ikke helt hvorfor disse følelsene kommer med noen få..

Er dette normalt, er det flere som har det sånn? Jeg skulle egentlig ønske at jeg kunne signere som anonym her, for det kan hende at dere synes jeg er grusom.. Men må bare sjekke med dere da.

(Må også få sagt at jeg likevel er overlykkelig gravid, og nyter hver dag av svangerskapet)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...