Gå til innhold

Gravid!! IKM 6 sept, og negative tester helt til nå!


venter x3

Anbefalte innlegg

ENDELIG! Trodde jeg var blitt sprø med alle symptomene, og likevel negative tester.. Men er jo litt usikker på hvorfor det gikk så lang tid å få positiv test da.. Må nok på en tidlig ultralyd tror jeg, siden alt er så usikkert mht termin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at det ikke bare er jeg som har alle symptomene mens testene er negative... Nå har jeg bestilt time hos legen på¨tirsdag, men blir nok nødt til å ta en test i helga igjen...det blir den 4. på 3 uker.

Spennende....litt for spennende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hvor lenge etter IKM fikk du positiv test? Jeg er nå 2 dager etter IKM, ingen mens og heller ikke noe positiv test. Det føles hele tiden som at mensen er på vei (vet ikke om det er innbildning eller om den virkelig er på vei).

 

 

 

Kos deg med spiren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm ca 6-8 sept, og positiv test idag :-) Det blir ca 11-13 dager det... Så vet ikke om syklusen min har spillt meg et puss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, så lenge. Hvis du er i tvil så kan du bare dra til legesenteret og be om en blodprøve for å sjekke om du er gravid. Jeg krysser fingrene for at du har en spire i magen din :-)

 

Lykke til og hold gjerne fast på tråden her for å fortelle oss hvordan det går med deg :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...