Gjest Skrevet 19. september 2007 #1 Del Skrevet 19. september 2007 jeg har 32, er singel og er nå i uke 9. Barnafar er ikke sammen med meg, han er ikke glad i meg lenge skriver han å en sms for 2 uke siden... han ønsker at jeg ta abort... jeg er kvalm, og kaste opp ofte... jeg fikk å vite jeg var gravid i uke 6 jeg var glad, første dag, så bar si jeg!! jeg har var gravid en ang utenforlivmor og lege er operere meg og fierne venstre side... jeg var altid redd .. å tenke at for meg kan bli vanskelig bli gravid.' jeg har var registrer på en nett side for treffe folk. da ble kjent med barmefar, etter 2 uke mye prate på msn, vi snakke og treffe oss. han bestille billete til meg til trondheim,en uke etter jeg var på en helga besøk, da var sin so på 14m, og hadde kommer sin datter på 13, alt gikk bra. my matcer, hadde hyggelige sammen... og var en fint eventyr... jeg følte at jeg forelsket, at jeg hadde fant en god mann til meg... neste uke an var ike så flink på msn, vi prate litt, jeg har tenk at man altid ta sin tid, og vil ikke presse han... etter 2 uke skulle få mens og hadde en avtale for setter spiral som prevensjon, men mens kommer ikke, etter 3 dagen forsinket, jeg tenker at noen kjede. GRAVID... fikk skokk, men glede... neste dagen hadde gynekolog avtale..vi snakke ikke om prevensjon snakket om garvited.. jeg ring til barnfaren... han fikk kjokk, panikk... han vil at jeg ta abort... jeg så nei,, jeg skal beholde bar,.. nå tiden går han sa at er ikke glad i meg, at jeg respetere ikke han,.. jeg er alene her, gravid, uten familie i norge og dårlig med kvalm og kaste opp.. siste ukke jeg bare tenke å ta abort... graåter mye, har snake med social vaktjeneste i legevakt, men klarer ikke å bestemme meg,jeg altid har tenk at jeg kan ikke ha en barn fra en man som vil ikke barn med meg, og nå kjedder motsat.. jeg vil en barn som foler seg trygg inne en familie, jeg vil føler meg o få støtte av min man...men dette er ikke min situasjon jeg forsetter å gråte her alene..mine veninna si: høre hjerte ditt... men jeg vet ikke...jeg er urolig, gikk ikke på jobb i går, var hos lege i dag fikk sykimlding og nå må besteme jeg.. fikk en lapp med en telefon hvis jeg vil ta abort... jeg er så redd... jeg kommer fra en katolik og konservativ familie, kan ikke snakke med mor om mulighete abort...jeg bli gal... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10422040-abort-eller-ikke/
mammamia<3 Skrevet 19. september 2007 #2 Del Skrevet 19. september 2007 Om du vil beholde den lille synes jeg du skal gjør det. Finnes så mye støtteordninger og hjlep å få, er det et land alt ligger til rette for å bli alenemor i, så er det i Norge:-) Ønsker deg lykke til uansett!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10422040-abort-eller-ikke/#findComment-10424040
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #3 Del Skrevet 23. september 2007 Ojsann. Kinkig situasjon. Kan ikke fortelle deg hva som er rett eller galt. Men hvis du har en moden mann vil han komme og støtte senere. Lykke til uansett! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10422040-abort-eller-ikke/#findComment-10457465
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå