Gå til innhold

sinnsykt frustrert


ambumamma

Anbefalte innlegg

fikk et skikkelig tak i magen istad, gikk på do og der var det brunlig utflod. har en sa og en ma de siste 7 mnd, så nå er jeg ikke akkurat optimistisk. ringte sykehuset men de syns det var for tidlig å ta ultralyd for å se om alt var bra. er jo 6+4 så det skulle jo være mulig å se hjerte slå? åh klarer virkelig ikke tenke positivt jeg nå... hvorfor skal dette skje meg for 3. gang på rad? ber bare så innderlig at alt er bra og utfloden og smertene var noe annet... men ikke overbevist om det nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at du er bekymret, men dette trenger ikke å være farlig. Mange har brun utflod de første ukene, jeg hadde det selv i 4 uker i 1. trimester med kraftige smerter i korsryggen.. Har selv hatt en sa før så jeg trodde det skulle skje igjen. Du har hatt en sa og en ma, det betyr at det trolig ikke er noen sammenheng og mønster i at du har mistet.

 

Lykke til, ring sykehuset og krev ul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte de, men det beste jeg kunne få var kanskje i neste uke. jeg blir så irritert for de skjønner ikke hvor vondt det er å sitte sånn å bare vente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjedelig! Jeg har selv mistet tre ganger, så vi har prøvd i 20 mnd, så jeg forstår redselen din. Jeg er nå 9+1, men blødde igjen nå på lørdag. Jeg ringte vakta på kvelden og kom inn på mandag til ul kl 10, følte meg heldig som slapp å vente! Heldigvis så jeg et bittelite hjerte som slo! Lykke til, håper du også får en positiv UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til en privatlege...koster litt , men jeg fikk time på dagen og fikk selv se med mine egne øyne at hjertet slo..det var i min uke 6...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...