Gå til innhold

skjønner ikke hvorfor dere gidder diskutere med utenforstående om navn

Anbefalte innlegg

er ikke det kun en sakmellom dere og pappaen(mammaen)til babyen?er det for at dere er redd for at noen skal syntes dere har teit,stygt,for vanlig,for vanlig navn eller noe????

kan ikke skjønne annet en at det ikke skal ha noen betydning hva andre syntes.

skjønner de som bare diskutere for å fåinspirasjon til et navn,men det er jo noen som har et navn som de og partneren elsker men likevel må spørre folk HER inne om de burde bruke!!!

har selv navn på barna somikke er mye brukt men som alle har hørt om+at navn nr to på barn nummer to er oppkalt etter min pappa.men ikke spørr jeg hva andre syntes eller hva jeg bør gjøre så lenge jeg og min mann er enige.

om man velger et popis navn eller et helt uvanlig et er ene og alene foreldrenes valg.og det må andre respektere.syntes det er frekt å komentere foreldrenes navnvalg hvis de ikke har spurt om en mening da.(er jo det folk gjør HER inne da men).

har hørt folk som skal fortelle oss at navn nummer to burde egentlig være nummer en og sånt.syntes det er sinnsykt frekkt.nei det skulle ikke det for vi har valgt det anderledes.

har for en gang skyld valgt et navn som er litt popis for tiden...,for se hva folk sier da....:O/

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke de som spør "hva synes du om Bob Kåre og Laila Natasha" og så blir fornærmet/ lei seg hvis noen synes det er kustygt... Når man har valgt et spesielt navn og så legger det ut her som et spørsmål - så er det jo fordi man forventer reaksjoner. Vil man, eller tror man, at alle skal gi en samstemt tilbakemelding om hvor vakkert det er, så lever man nok i en drømmeverden. Så er man redd for reaksjoner, eller usikker på seg selv, så er det nok ingen god idé å legge ut spørsmålene sine her. Hvis man derimot, som meg, bare synes navn er kjempegøy, liker å oppdage nye navn og hjelpe andre med idéer, samt egentlig vet hva man liker uavhengig av hva andre mener - så er Navnedebatten det perfekte sted!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...