Gå til innhold

titter innom fra 2 trim.For og gi noen råd!!!!!!!


Lille`mor & lillebøll

Anbefalte innlegg

Jeg er en veldig ludvig type som brukte mine 5 første mnd på og være kjempe nervøs og engstelig for alt.

Trudde hele tiden noe kom til og skje meg!!!

 

Selv og jg var 12 var jg like redd

Til og med etter hjerte lyden var jg like redd.......

 

Ofte ble jeg skremt av og være her inne og lese historier,fataer osv.

 

GUD,å jeg angrer for at jeg har brukt alle de mnd på bekymringer.....hvet at det ENNÅ kan gå galt,men prøver og tenke posetivt og legge de værste tankene bak meg!!

 

Et råd til dere alle!!!!!!! For deres egen skyld og deres barn prøv og ikke la bekymringene ødelegge de fine mnd som dere har i vente.

Det lille knøttet i magen deres har heller ikke godt av det.

 

Nyt den tiden der har nå,snakk med leger......kanskje ta ting her inne med en klype salt.

Vis dere er veldig redde,snakk heller med lege:)

 

Lykke til videre på ferden og nyt det:)

 

Hilsen ``Ludvig`` / pessimisten:(

 

For de som ikke hvet hvem Ludvig er,så er det han som går rundt i flåklypa og sier:Ække det fali da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he.....smiler, ludvig er søt da=)

Takker for gode råd, tror det er mange her inne som trenger å lese dette. Personlig så vet jeg at å gå å bekymre seg ikke gjør noen nytte. Er det meningen at det skal gå galt, så gjør det det. Og vi kan ikke gjøre noe med naturens gang=)

Lykke til videre til deg da Lillemor22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til videre til deg også:)

Kikket litt på siden din!Håper det går bra denne gang og du får et fint svangerskap:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har valgt å ikke være så mye her inne, var her for 6 uker siden og kjente jeg ble veldig nervøs av å lese om alle spontanabortene og blødningene, men for all del skjønner noen har behov for å prate om dette. Men dette bør vel være en side hvor man helst bør være glad og positiv. Iallefall er jeg 11+6 og stikker bare innom en gang i blant, kan som sagt bli vel mye...Hilsen en som gledere seg og bekymrer seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For og si det sånn,det var en lettelse og komme meg inn på trim2.

Der tenker folk litt anderledels og kanskje litt mere posetivt.

 

Det kan skje uforventede saker igjennom hele svangerskapet,men synes det er synd at man nesten ikke skal tørre og glede seg:(

 

Det er godt at fok vil dele posetive og negative ting rundt gravid temaet,men dette er en skummel side synes jeg!!

 

Så jeg vil prøve og være litt posetiv og ønske alle lykke til på ferden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...