Gå til innhold

Bror har fått kreft...

Anbefalte innlegg

Uff..dette er et litt kjipt tema..men i går skulle min bror på sykehuset for å fjerne noen knuter. Det viste seg å være kreft..:o(

men..hvorfor skriver jeg dette på denne siden..jo..jeg er gravid - snart i 8. uke. Vi hadde planer om å si det til familien i neste uke..men da burde jeg vel kanskje vente nå..eller..det vil kanskej gi litt "lys i den mørke tiden", men føler det kan virke litt egoistisk også i en slik stund..hmm..detter er ikke lett..

Noen tanker?

(samme innlegg som i 1. trimester)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10420787-bror-har-f%C3%A5tt-kreft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kankskje dere kan fortelle til din bror, hvis det vil gjøre at han blir mer glad? La det være en hemmelighet med ham en liten stund?

Dette er jo utrolig vanskelig uansett, men det er jo både dere og din bror som skal være i fokus her .

Lykke til!

hei

huff så leit med din bror. Jeg tror jeg hadde ventet med å fortelle det til broren din hadde fått svar på hvor aggresiv kreften er. Vente tiden til man får slike svar er ofte grusom. Men når man har fått svaret da blir det lagt en plan for hva man skal gjøre framover, kanskje det da også blir lettere for hele familien og glede seg over nyheten om babyen.

Ønsker deg og dine lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...