Gå til innhold

Bror har fått kreft...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff..dette er et litt kjipt tema..men i går skulle min bror på sykehuset for å fjerne noen knuter. Det viste seg å være kreft..:o(

men..hvorfor skriver jeg dette på denne siden..jo..jeg er gravid - snart i 8. uke. Vi hadde planer om å si det til familien i neste uke..men da burde jeg vel kanskje vente nå..eller..det vil kanskej gi litt "lys i den mørke tiden", men føler det kan virke litt egoistisk også i en slik stund..hmm..detter er ikke lett..

Noen tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars broren din og stakkars deg, dere går noen tøffe måneder i møte! Men husk at kreft ikke er ensbetydende med død, det avhenger veldig av hvilken type kreft det er, hvor langtkommen den er etc.

Tror det kan være en inspirasjon for din bror å vite at han skal bli onkel, da har han enda en ting å leve for og kjempe for.

Før eller siden må familien få vite det uansett, og hans behandling blir jo langvarig.

Jeg tenker at jeg ville ventet noen dager, kanskje 2 uker, men så fortalt det i en passende stund.

Lykke til og god bedring til din bror!

Skrevet

Huff, så leit! :-(

Vet hva du går gjennom, faren min fikk kreft i vinter!

Han ble operert i mars, og ferdig med stråling i juni!

Første man tenker på med ordet kreft er død, men heldigvis er det ikke slik lenger!

Pappa fikk kreft i ryggen, og med operasjon og stråling, er det borte, og heldigvis var det en type som er lett å kurere med cellegift om det skulle dukke opp noe senere en gang!

Så husk at i dag blir dei aller fleste som har fått kreft helt friske igjen!

MEN det er noen tøffe måneder dere har framfor dere nå, så det er veldig viktigt at dere støtter hverandre!

Og det kan være veldig positivt å vite at han skal bli onkel, kan nok være en ekstra grunn til å klare å kjempe seg gjennom , behandlinger videre framover!

Trøsteklem og masse lykke til videre både til broren din og dere andre!

Stå på!

Skrevet

Oij...neimen så trist lesing:-(( Vet ikke hva jeg skal si men-god bedring til broren din! det ordner seg skal du se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...