Gå til innhold

BIM treff for januarmammaer på 30+ den 4.okt kl 19


LORA

Anbefalte innlegg

Hei! Minner om BIM treff for januarmammer på 30+ . Denne gang på Hells Kitchen i Møllergt 23. ved Youngstorget, 4.okt kl 19. Seks jenter har allerede meldt sin intr.pr mail. Er det flere som vil bli med, så svar på denne linken, slik at vi får et bord med plass til alle. Det blir hyggelig! Ses der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

 

Jeg kommer gjerne.Jeg var på det første treffet på Egon,men kunne ikke komme sist gang da dere møttes på kjøkken og bar. Det blir koselig å se dere igjen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Blir gjerne med på treff!

 

Har termin 30. desember, men tenkte jeg kunne "snike" meg med her siden det er for oss som er 30+....?

 

Det kan jo hende jeg går over tiden...;)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, finnes det en 30+ klubb også:-). Så kjekt! Hells Kitchen er rett oppi gata fra jobben min, så jeg skal prøve å komme en tur:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! ganske mange som har meldt sin interesse på dette treffet, så gøy! har derfor fått et større bord på Hells kitchen med plass til 10-12 stk, så det er bare å slenge seg med! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen måtte jobbe sent, så da måtte jeg være hjemme med gutta:( Men kommer sterkere tilbake neste gang...og håper det ikke blir alt for lenge til.....hint hint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...