Gå til innhold

e det mange som ikke har vært på ul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har ikke vært på ordinær UL..ahus har rota bort papirene mine!! men i går var jeg på privat ultralyd, og fikk se at jeg har ei lita rakkerjente inni der:)

Terminen min ble satt til 20 februar..

jeg er 18 uker på vei i dag, og har heller ikke vært på UL. har fått time torsdag som kommer. synes ventetiden har vært veldig lang. er bare SÅÅÅ spent... men også litt lei meg... min kjære mann får nemlig ikke vært med på UL. han har nettopp startet i ny jobb, og kan selvsagt ikke få fri etter ei uke. men hadde jo bare gleda meg til at han skulle være der - var så trygt å ha han der når vi venta nr 1. men men... ikke så mye å gjøre med det... lurer på om jeg skal spørre ei god venninne om å bli med...? er litt vel skummelt å dra alene...

noen andre som har noen forslag til hvem jeg evt skal ta med? eller bør jeg dra alene?

Annonse

Fikk først time 11.september skulle da være 17+3 men etter at hun hadde sett på babyen konkluderte hun med at jeg hadde fått time for tidlig for babyen var fortsatt litt liten så må tilbake 3 oktober og er da 20+4. Jeg synes det er rimelig sent å få ultralyd for jeg VET hvilken dag jeg ble befruktet. ARG!!!! :o)

litago !

Jeg var på ultralyd 6. sept og da kunne ikke sambo være med. Syns det var litt trist jeg og, men sånn er det jo med de jobbene i blandt.. Jeg vurderte en god venninne jeg og, men endte opp med mamma. Hun syns det var helt topp å få bli med! Og jeg syns det var fint å slippe å dra alene.. :) En god venninne vil nok sette like stor pris på å få bli med deg, så syns du burde spørre jeg.. :) Fint å ha noen å dele opplevelsen med!

Skal forresten på ordinær ultralyd i morra! Er da 18+4. Og da blir sambo med, gleder oss masse!! Er så stort se den lille!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...