Gå til innhold

Navnet Simba

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere, jeg liker det, men det er litt på kanten, er det ikke? Mtp Løvenes Konge... (Det er til gutt altså)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det høres mer ut som navnet på et kjæledyr eller noe...

Skrevet

"Simba, han leve i deg".. nei, han skal ha navnet resten av livet, så da er det litt vel på kanten synes jeg..

hvordan har du reagert viss du skulle investere masse penger, også kommer det en bort til deg som presenterer seg Simba..? nei, hadde tatt pengene mine en annen plass..

eller om du skulle ha ansatt en..?

Skrevet

Hmmm kan ikke si jeg ville kalt gutten min det nei:) med tanke på at katta mi heter det. hehe

Skrevet

min katta heite og simba....

Skrevet

Nei nei nei.......gutten kommer aldri til å bli tatt seriøst med et sånt navn....alle kommer til å synge hakuna matata hver gang han presenterer seg! hi hi:)

Skrevet

Nei, det er ikke noe ordentlig navn!

Ikke Mingus heller, det leste jeg at sønnen til hun programlederen i idol heter! Noe uvanlig syns nå jeg :-)

Skrevet

..hehe... Katten vår heter det. Så det blir litt rart for meg da.

Skrevet

Dessverre syns jeg det er et navn som burde være på en hund eller katt, og ikke på et barn. Tenk litt på at barnet skal leve med navnet sitt hele livet... Og da helst uten å bli ertet for det...

Skrevet

Hunden vår heter Nala,det er jo søstera til Simba.. Men må si meg enig i at det kanskje er best til dyr..

Men jeg ser tankegangen din da! Navnet i seg selv er jo utrolig søtt! :) Hadde det ikke vært for assosiasjonen,hadde det jo bare vært å kjøre på..

Jeg satt forresten å spekulerte på han i Idol som het Timian.. Blei han unnfanga i en urteeng kanskje? Men han kledde jo det navnet! Så kan jo hende sønnen din kler Simba..

Skrevet

Simba betyr "løve" på Swahili. Jeg synes dessverre ikke det passer som navn på mennesker, jeg heller....

Skrevet

hunden min heter Zimba :))

er fint navn på et dyr men ikke på en unge synes jeg :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...