Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg er så misfornøyd med min. Møter null forståelse.. har derfor tenkt til å bytte:-)
Gjest Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Hvor i Asker ? Vi bruker Trekanten legesenter... kjempeflink... bruker god tid, og har eget laboratoriet...
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 Det spiller ingen rolle hvor i Asker det er! Hvilken lege bruker dere? Trenger navn hvis jeg skal sjekke på Fastlegeordningen:-)
Gjest Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Øyvind Kristensen heter han,... snill og grei....og good looking ! heheheh
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 19. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2007 Jeg synes at det viktigste er at legen tar seg god tid og er forståelsesfull! Er han det??
Gjest Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Ja da! Jeg tulla litt bare... synes at de på legesentret der er veldig flinke. En del unge leger, og del mer "voksne" leger. Hvis legen er litt usikkert, da tar h*n råd med de andre, diskuterer og sånn. Plus hvis legen din er på ferie, da kan du få time hos noen andre på sentret. Det laboratoriet er oxo en fordel...synes jeg. Vi er fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå