Gå til innhold

Bekkenløsning

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her som vet hvordan de undersøker i forbindelse med å finne ut om det er bekkenløsning? Tror jeg blir sprø, har først vært hos jordmor som sier jeg har det, så var jeg hos en lege som var ening i dette. Var hos en ny lege i går, da ble jeg henvist til en fysioterapaut for å se om dette er bekkenløsning. Gruer meg noe vanvittig da jeg går ut fra at han skal begynne å røre ved bekkene, klarer så vidt å bevege meg så da er det vel veldig vont dette. Er det noen som kan si noe om hvordan de går frem på en slik undersøkelse?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10419890-bekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

jeg går ofså hos fysioterapaut på grunn av bekkenløsning. det er som de gjør med meg er masasje. Det har hjulpet mye i forhold til det muskulære og smertene er blitt mindre. Jeg har enda vond i selve bekkenet, men ikke i den grad som da jeg startet der. Ikke vær redd, forklar for fysioterapauten hvordan det er så tar de hensyn skal du se. Vist du bor i nærheten av bøler anbefaler jeg bøler fysioterapau, der jobber en dame som er veldig flink. Lykke til videre

Er blitt henvist til fysioterapeut jeg og..fikk brevet hos fastlegen min idag...

Håper det hjelper litt,for det er vondt å gå slik.. Men det er nå verdt det trøster jeg meg med....

Spør,siden jeg ikke har peiling.. I hvor stor grad hjelper det når det sies at bekkenløsning er hormonellt???

Håper jeg får time snart....

Annonse

Hei!

Nå har jeg vært hos fysioterapaut, han sier at det ikke var tvil om at dette var bekkenløsning. Han undersøkte bekken og føtene, noe som gikk ganske bra da han var forsiktig. Han mente at slik tilstanden var nå så gikk det ikke an å behandle selve bekkene, men at behandlingen skulle gå på å løse opp annen musklatur i føtter og øvre del av rygg. Han mente at jeg måtte belage meg på sykemelding ut svangerskapet, så jeg må nok finne meg i å begynne med stillesittende aktiviteter. Han mente at bedringen ville komme ca 6 uker etter fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...