Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Når er det egentlig på tide å utestenge Dr.Yppert? Måten denne personen svarer folk er helt hårreisende. H*n svarer så nedsettende til kvinner at man skulle tro det var en mann som hatet alt av kvinner. Vurderer nesten å melde meg inn i kvinnegruppen Ottar etter å ha sett måten h*n behandler folk på.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Ha ha, du kan få sakt det HI. Men støtter deg fult ut. Dr.Yppert trekker siden ned på en lavmål. En ting å ha sinte krasse svar, men det språket hans kommer det ikke noe godt ut av.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Din jævla idiot. Horfor i all verden har du gleden av å gjøre deg til HI? Du er faktisk enda mer patetisk enn Dr.Yppert. Jezzzz. Hvem som vil kan få si det de mener her. Hilsen den egentlige HI.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Den diagnosen var så lett å stille at jeg tok sjansen. Ikke meningen å gå deg i næringen.
Moderator Hannah Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Vennligst slutt å gi deg ut for å være HI i tråder du ikke har startet selv.
Moderator Hannah Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Vi sletter mye av det h*n skriver, men betviler at sperring av brukerkontoen vil gjøre så mye fra eller til. Erfaringsmessig er det slik at de som ønsker å kverulere finner måter å få nyregistrert en konto på.
Moderator Hannah Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Ikke verre enn Yppert, men derimot Yppert selv.
Gjest Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 Hva er dette for noe tull? Jeg håper inderlig at dere slår hardt ned på de som utgir seg for å være meg!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 Dette begynner å bli patetiskt, du som nå kaller deg HI . Hva får du ut av å late som du er hovedinnlegger? Var det ett så bra innlegg at du må utgi deg for å være meg? Skjønner ikke hva det er som tenner deg så mye ved å holde på slik som dette her. Hilsen den egentlige HI på dette innlegget.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #10 Skrevet 20. september 2007 Han er da ingenting å bry seg om! Har selv vært i krigen mot ham noen ganger, og han kapitulerer i en strøm av uskyldige ukvemsord hver gang. La ham bare holde på, jeg tror det gir ham stor glede...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #11 Skrevet 20. september 2007 Nå er du paranoid Yppert.Det er ingen antydninger her om at du er anonym.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #12 Skrevet 20. september 2007 Hehe. Du skulle bare visst hva de vet her inne. Har hele sykehistorien din jeg. Vet at også at du ikke er medlem av kvinnegruppen Ottar. Genialt hva?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #13 Skrevet 20. september 2007 Pokker. Da kan ikke jeg være med. Liker ikke kvinnegruppen Ottar.... Får bryte deg ned uten dem jeg da.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #14 Skrevet 22. september 2007 Er jeg gjennomskuet altså? Det var som bare faen. JaJa. Da vet du ihverfall hva du har etter deg. *Prøver å psyke ut Ypperten*
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #15 Skrevet 22. september 2007 Ubetydelig???Nå ble jeg psyket ut her.*går og gråter litt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå