Gå til innhold

Bukser...HJELP!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere andre store jenter som er kraftige over lår og bak, vor får dere kjøpt mammabukser? Er vel str 46, kanskje til vanlig, men med mye lår og rumpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slår meg på denne! Var ute i dag og skulle finne en deilig bukse. Jeg bruker str 54 til vanlig. Mammabuksene på hm og slikt er veldig trange i lårene,med så og si ingen stretch... Jeg lurer jeg og..Hehe

Skrevet

jeg er til vanlig str 48.. men mammabuksene på HM i str L passer meg.. de i tøy selvsagt.. dongeri og og andre bukser uten stretch kan jeg baare glemme..

Har sett bukser på lindex opp til str 48 tror jeg.. man har ikke turt å prøve.. Klarer meg fint med de 4 tøybuksene jeg har nå..

Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt noen dongribukser i str 48 på Lindex og de er VELDIG store for størrelsen. De faller av meg, og det er jo ikke plass til belte!! :) :)

Skrevet

jeg har handlet på nettet, www.mammahuset.no har endel fine bukser.

synes selv jeg har store lår og har kjøpt disse:,

Jeans: Produktnr NL9060/20

Sort pen bukse:Produktnr NL9020/10

Jerseybukser. Produktnr B2705

De koster litt, men de er veldig gode. De leverte kjapt, kan betale med visa og porto på 59,- Jeg er stor, bruker 50 eller 52 til vanlig og har mye mage og lår.

Skrevet

Jeg var innom en mammabutikk på Gjøvik. Der hadde de bukser helt opp til 46, som var store i str. Jeg bruker vanligvis 50, men fikk på meg 46. Likte de alikevel ikke helt, ble litt korte over rumpa. Da bestilte hun fra Danmark i str 48, de hadde helt opp til 56 sa hun. Ikke noe problem. Både svart og blå super stretch jeans. Buksa kom etter to dager, og jeg kunne prøve før jeg bestemt om jeg ville kjøpe den! Fantastisk service altså! Buksa kostet 736,- men det er det verdt!

Skrevet

HM har buker, i hvertfall på nett, som jeg passer fint. Mammabukser i trikot til 149,-. Jeg bruker vanligvis 48/50, og XL passer helt fint :)

Skrevet

på baby butikker vor de ha mammatøy har jeg kjøpt.. fra merket Boob.. de var gode og store bukser.. jeg veier 104kg så de passa meg vertfall så da regner jeg med at dem var store =) jeg ha og finni masse fine pen bukser og mere verdags tøy på : Den kule mage, på Svangerskapet, og på barnas hus el på baby shop. kykke til med og finne fint tøy =)

hm passer ikke meg så bra heller at det gjør noe.. har 1bukse derfra =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...