meg og mine 3 nydelige;) Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg er så sinnsykt trøtt,hele dagen,hele tiden...er 11 uker på vei,men har vært sånn i 5 uker ca. Har 2 gutter fra før,men var ikke på langt nær sånn med de. Er dette normalt? Flere som er så trøtte?
Endelignr2 Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Hei, jeg var slik nesten halve svangerskapet med førstemann. Mener å huske at det startet rundt uke 6-7. Det er ganske så normalt, jordmor sa til meg sist at enten gir det seg rundt uke 13-14 eller så varer det til uke 20 omtrent. det siste stemte altså med meg,. Ikke annet å gjøre enn å prøve å sove når kroppen sier i fra!
Mai-prinsesså..termin 26 mai Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 så godt å høre at det ikke bare er jeg som er så dritt trøtt...er bare i uke 5+5,men fytti....kunne sovna på jobben rett som det er:(Aner ikke hva i all verden jeg skal gjøre...har to stakkars barn som jeg også skal ta mg av;=)
Baby nr 1 11.4-08 Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Eg og er så trøtt...ingen kvalme el noko, men eg er så trøtt at eg ikkje eingang likar å gå i butikkar ( å det likar eg vanlegvis)...det er ganske slitsomt.. Så du er ikkje åleine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå