Gå til innhold

Noen som har en Magefølelse for hva det blir??? :)

Anbefalte innlegg

Jeg er kansje sprø, som allerede i uke 8 har fått den dere, Tror det blir gutt følelsen... merker at jeg tiltrekker meg guttekler, lyseblått å lysegrønt... så jeg tror det er en bitteliten gutt i magen :)

Når kan man få se kjønnet på ul? Gleder meg såååå til det :)

Lurer også på hvordan jeg kan få en tidlig ul? å når kan man få høre hjertet... skal til første svangerskapskontroll 8 okt om litt under 3 uker til... men det er hos legen min.. tviler på at jeg får høre hjertet å tatt ul der... :) ser at det er så mangen som har fått ul her inne på forumet.. Jeg vil også.. blir liksom litt mer virkeligt da.. magen viser heller ikke noe ennå.. håper den vokser snaaaart.. hehe :)

hilsen mamma1986iapril

Fortsetter under...

Hihi... jeg drømte at det skulle bli jente for ett par netter siden... Og det har jeg egentlig ganske lyst på.

Er ikke sikker på hvor tidlig man kan se det på UL. Det er jo vanlig at man får vite det på den i uke 17-19,men kanskje det er mulig litt før...?

Jeg bestilte tidlig UL på en privat klinikk. Er ikke helt meg å "sutre" til legen & late som det er noe galt så han skal sende meg, så da valgte jeg heller å betale for det. Det kostet bare 800 første gangen , og 500 hvis jeg vil gå der fler ganger... Synes ikke det er så galt... Du kan bare ringe en gynekolog å høre om de gjør det. Noen trenger henvisning fra lege,men de vet sikkert om noen som ikke gjør det.

LYKKE TIL!!!

Jeg tror det er maaaange som lyver til legen for å komme til tidlig ultralyd jeg! De greier rett og slett ikke å vente helt til uke 17-18. Tror de fleste løgnene går på blødninger. Men jeg vet det er mange som har disse plagene altså, så dere må ikke ta det ille opp! Noen som er enig med meg eller?

Jeg tror også det er kjempemange som lyver til legen, men synes egentlig det er veldig dumt. For det er jo mulig å bestille privat UL. De fleste steder i alle fall. Syns i alle fall folk skal prøve det først;)

heia på dæ/dere.. grat så masse :D..

er nå i min 11 uken og har sia dess en følelse at dt blir en gutt på mæ men hjerte si jente :S hmm før mæ blir dt nå dt samme .. bare ongen min er frisk å alt :D.. dette er mittt og samboen min første barn ilag..

vi begge er i 19-20 års aldre og stor gleda oss :D..

har sjøl veldig lyst til å ser lille nurken min i magen men lege min sa at æ borde vent til 16-18uken :/ dt er jooo lang vente tid men verd dt.. :)..

har nå fått UL timen dn 19 okt sååå da får æ kanksje vite om dt blir en gutt eller ei jente..

skal dere finne ut ka dt blir før dere ??

klem klem . ;)

mamma i april08

Annonse

Hei.

Da jeg gikk gravid med mitt første barn følte jeg hele tida på meg at det var en jente. Så på jenteting og jenteklær.Kunne ikke være noe annet enn en jente! Var helt sikker. Vi ville ikke vite hva det var før fødselen og da barnet kom ut... så var det en jente!!! Og som jeg sa til mannen min"hva var det jeg sa..."

Venter ny baby 14 april og nå har jeg allerede gått til gutteklærne...så vi får se. Kanskje jeg får rett en gang til :-)

Jeg er litt omvendt... Føler det skal bli en gutt,men håper litt på jente. Gleder meg sånn til å male rommet til babyen & har litt lyst på å ha det lyserosa... Kanskje jeg bare skal male det rosa uansett. Så kan jeg få en skikkelig femi mamma gutt. Hmmm...de kommer til å ta han fra meg!!!!!

Hei!

Dette kartet stemmer ikke.... Jeg har ett annet skrevet ut hjemme, og det stemmer på alle jeg har sjekket, men dette blir helt feil.(Husker ikke hvor jeg fant det jeg har hjemme, men skrev det ut da jeg ventet første i 1999). I følge mitt kart skulle mine to første være jenter, og denne jeg nå venter gutt. Jeg har to jenter, så det stemmer. På dette kartet skal begge mine være gutt, og jeg venter i følge kartet nå ei jente... Vet at jentene har jeg, men hva som nå er i magen, får tiden vise.

En annen ting som er rart med dette kartet er at man skal gå ut fra mors alder ved unnfangelse. Det jeg har er det mors alder ved fødsel som gjelder...(Men om jeg byttet om stemte det ikke da heller...)

Flere som har sjekket og ikke får det til å stemme..?

Annonse

Har ingen magefølelse, men jeg håper jeg får se det på ultralyden. Hvis ikke skal jeg ta en ekstra UL. Denne gangen skal jeg vite hva det er! Forrige gang visste jeg ikke, jordmora kunne ikke se det på ultralyden. Da trodde jeg det var en jente, og det stemte!

Gjest Lite nurk i magen :)

Både jeg og typen trur det blir en gutt, det har vi egentlig ment siden jeg ble gravid. Det berømte kartet sier gutt, og den testen med en gullring sier gutt =) Er spent hva de sier på UL =D Er redd for å få den typiske guttemagen.. Ser helt grusomt tungt ut, nesten så de tipper fremover ;)

Har tatt som en selfølge fra dag en at det er lile Maximilian som kommer. Får sjokk dersom det blir en jente, men for all del trivelig med rosa kjoler og greier :) Jeg bekymrer meg stort for at jeg tok angrepille etter at han ble unnfanget, redd for at kan ha gjort skade, selv om det blir sagt over alt at det ikke er noen fare. Kommer i alle fall til å prøve å få "grine meg til " tidlig UL når jeg skal til lege neste fredag.. (termin 12. april) Måå bare se at det er et lite LEVENDE vesen der inne. Hjertelyd hadde nok roet meg også, men har hørt at det er for tidlig for de fleste å høre det ennå?

Jeg har plutselig fått en magefølelse for at det er to inni der. Uff jeg håper ikke det da. Ser så fryktelig slitsomt ut å ha to på en gang. På en annen side hadde det jo vært koselig med to til. Er det en inni der blir det sistemann...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...