Gå til innhold

BLi kjent? TERMIN I BEGYNNELSEN AV OKTOBER!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er innleggene som har kommet til nå på denne tråden:

Gjerne! :)

Et mirakel i okt. *høygravid*

Ja,gjerne:) Kanskje starte med å fjerne anonym knappen å fortelle litt om oss selv... Jeg har termin 3 oktober og er 28år:)

vekten:)

jeg har termin 9 oktober og venter nr 2. er 24 år og bor i Oslo.

miss_chica

Jer er 25 år, bor på Sagene/Bjølsen:) Samboer og dette er første barnet! Og vi gleder oss veldig!

Hei.. Kan jeg henge meg på? 20 år, sagene, termin 6.okt.. :o)

bolle_i_magen_87

Hei jeg blir også med. Noen som bor i bydel østensjø her?

Anonym

Jeg bor i bydel Østensjø, men føler meg litt gammel ;) Er snart 32 og venter første barn 15. oktober. Det er ikke engang begynnelsen av oktober, så jeg er kanskje helt ut ;)

Anonym

Hei! Denne tråden forsvant jammen fort nedover lista!! Kanskje den skulle flyttes til oktober-klubben?

Det hadde jo gått an å møtes en gang før de små popper ut også? Er det mange som er i permisjon nå? Jeg begynner i dag!! Jippi!! :)

Flytter denne diskusjonen over på OKTOBERKLUBBEN!!!!

Annonse

Annonse

Jeg har termin i beg.av oktober, venter en liten gutt. Er 30 år og bor på Nordstrand. Har veldig lyst å bli kjente med andre som skal ha i okotber, så i kan trille tur sammen :-) Hadde vært hyggelig. Jeg skal føde på Ullevåll avd.A....nærmer seg snart ja ;) Bare send meg mail i innboksen hvis noen bor i nærheten, og vil møtes.

Jeg har termin i beg.av oktober, venter en liten gutt. Er 30 år og bor på Nordstrand. Har veldig lyst å bli kjente med andre som skal ha i okotber, så i kan trille tur sammen :-) Hadde vært hyggelig. Jeg skal føde på Ullevåll avd.A....nærmer seg snart ja ;) Bare send meg mail i innboksen hvis noen bor i nærheten, og vil møtes.

Hei

Har termin i midten a oktober(14) og skal føde ved avd b på Ullevål. Er midt første barn og vet ikke hva det blir.

Kunne gjerne bli kjent med andre. Hatt noen å gått turer med å treft elelrs om det er mulig!

Er samboer og bor på lindeberg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...