Gå til innhold

Noen som har en anbefaling, eller mening om Easywalker kontra TFK vognene??

Anbefalte innlegg

Etter mye tenkning tror jeg at jeg ender opp med en av disse. har noen en mening om hvem som er best? Lurer og på om Sky eller Classic er den jeg skal satse på, når det kommer til TFK er det nok twist. Har vel skjønt at Easywalker er lettere ,mens TFK er en mer solid vogn. Eller?? Får barn i desember og bor i by. Får jeg kjøpt begge på Happyland, og er det særlig prisforskjell på dem? Og til sist, hvilken av vognene blir minst sammenlagt? Er veldig takknemlig for svar.

Fortsetter under...

Kan hjelpe med noe av det du spør om iallfall.

- TFK blir minst sammenlagt

- TFK har håndbrems og regulerbart fotbrett, det har ikke EW

- TFK har full sittestilling, øverste hakk hos EW er lett liggende

- TFK har den største sportsdelen, tror også den største hardbagen også, men dette er ikke spsielt små på EW heller.

- TFK har regulerbart håndtak.

- EW er lettest og billigst

Ja høres ut som TFK er mest solid, mens Easywalker er lettere og billigere. Egner de seg til en baby? m bag selvfølgelig. Kan jeg snu barnet mot meg når des sitter, og er det egentlig viktig? Dette er nemlig nytt område for meg. Har ikke lyst til å oppleve at jeg har kjøpt helt feil vogn til mange tusen kroner.

Jeg jobber i barnehage, hvor noen har TFK, og selv har jeg EW classic. Venter nr 3 og har prøvd mange ulike vogner.

Jeg vil absolutt legge inn noen gode aksjer for EW, som jeg personlig liker best.

For meg er det viktig at vogna er lett, da vi er mye ute og triller i marka, og har bratte bakker på vei hjem fra butikk og barnehage. EW classic er er god del mindre enn TFK, og den er mindre sammenlagt. Tror hun som svarte deg på føreste innlegg sammelikner tfk og EW Sky. De er mer like i størrelsen.

Eneste negative jeg ser for meg er at bagen til classic er ganske liten. Holder nok max 5 mnd. Det kan kanksje oppleves som litt i tidligste laget å ha babyen fremovervendt fra då tidlig? Vil tro at TFK sin bag holder noe lengre? (usikker på målene her)

Som sportsvogn er EW classic en drøm. Kjempelett. Om du i tilegg invisterer i svingbart forhjul er den alldeles super. Synes ikke den virker for åpen. Med en god pose, som f.eks Lammy XL (som vi skal bruke) Ligger barnet lunt og beskyttet.

Det var min reklame... Lykke til med valget.

Takk for svar. Er mye å tenke på. Det du sier er at ingen av de har mulighet til å snu sportsvognsetet. Kan kanskje ikke få alt. Kunne godt tenke meg en lett, snerten vogn, som selvfølgelig er behagelig for babyen.

Annonse

Men egner Easywalker seg til baby født på vinteren? Er det en solid ,stødig vogn eller er TFK bedre i så måte? Beklager men må visst ha det inn med teskje. Får jeg kjøpt den eller TFKen på svinesund? Hadde tenkt meg på en Harrytur snart nemlig

Må bare rette på en liten ting: EW Sky har mer liggestilling enn TFK...

EWS og TFK er to ganske like vogner, men allikevel forskjellige! Du må bare se hva du liker...

EWS er en mer stilren og enkel vogn, 9 kilo...

TFK er en litt mer robust vogn, fler finesser og duppeditter, 13 kilo...

Jeg stod selv mellom EWS og TFK, men falt for TFK pga den integrerte myggnettingen i kalesjen, bevegelige fotbrettet, bevegelige frontbøylen, det gode stoffet i sittedelen og håndbremsen...

ellers fungerer de to vognene like godt på snøføre, vil jeg tro! Lykke til med valget! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...