Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg ser det er mange som er på UL så tidlig som 6-7-8 uke. Jeger bare nysgjerrig, hvorfor gjør dere det? Har dere risikosvangerskap? Er dere redde for at noe er galt? Går dere i så fall til privat gyn for dette? Selv er jeg fornøyd med å vente til uke 16-18, og skjønner ikke helt hysteriet, med mindre det skyldes risikosvangerskap.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Mange som tar tidlig UL har hatt MA / SA tidligere. Det er også de som er veldig bekymret, de kan da spørre JM eller lege om å få UL for å berolige seg selv. Jeg ser ikke noe galt i dette så lenge mor blir tryggere og roligere. Du må huske at alle er vi forskjellige, så flott for deg at du ikke føler behov for det da.
tone med ny spire :) Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Jeg skal til UL på fredag da er jeg 7+1. Dette er fordi jeg hadde en SA i mitt forrige svangerskap og det var ikke noe gøy. Nå ønsker jeg å se at det er liv og at det ikke er noe galt. Jeg hadde nok ventet til "ordinær" UL tid om jeg ikke hadde hatt en SA bak meg.
mamman til karen elisabet. Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Jeg fikk tilbud om tidlig ul pga at jeg har et syndrom som heter pcos og fikk i 2000 besjed om at jeg mest sansynelig ikke kunne bli gravid og egster meg nå veldig for at det skal gå galt og da synnes legen at jeg skulle få gjevnlig ul i de 12 første ukene. Jeg får ul på fødestua på Tynset og går ikke til privat klinikk.
JOYCE Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Alle, i hvert fall de fleste som har blitt gravid med IVF o.l går til UL i uke 7. Det skal vi og det er på mandag...jippi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå