Athina' Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg var også en iherdig mirc'er for noen år siden, var OP på #sol.20ognoe. Var det noen som var på #sol.20ognoe og/eller andre #sol.kanaler? Og hva var nickene deres? Morsomt å se om man kjenner noen igjen fra den tiden :-)) Guri så spennende, hadde helt glemt mirc og irc jeg :-)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Husker ikke hvilke steder jeg var innpå jeg =P Men mirc var moro =) Prata mye shit der, da menne...sånn skjer når man er 16, hehe!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Synes jeg husker #rambrix ?! Ellerno...
Athina' Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 Jeg synes det var så moro på mirc jeg, synd at alle sammen man chattet med blie borte lissom. Møtte flere av dem i rl, men har mistet kontakten med dem i dag. Fikk merkelig følelse nå, for jeg hadde mye kontakt - og borte ble den akkurat som mirc. Finnes det lenger egentilg? Er det noen som i hele tatt bruker det, eller har nettby og facebook å sånne steder tatt over tro?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 tRUR DET FINNES enda, men husker ikke engang hvordan jeg koblet meg opp mot kanalene og sånn. http://www.mirc.co.uk/translations/norwegian.html
Athina' Skrevet 19. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2007 Der sier du noe,det husker ikke jeg heller gitt. hmm må finne ut mer av dette :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå