Stoltmai mamma:) Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 skal på tidelig UL i morgen, er 7+1, kan jeg få høre hjetelyden???? er det normalt å ha med seg sambo??? skal jo ha gyn UL liksom... håper på svar...
nr2 i mai! Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Ja det er innvendig ultralyd, du kan forvente å se noe som ligner på ett foster og du vill se hjertet! lykke til
tone med ny spire :) Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Jeg skal på UL på fredag da er jeg 7+1. Jeg skal ha med meg mannen min. Orker ikke ta imot en dårligbeskjed alene og vil dele gleden med han. Han ville gjerne være med og
mamman til karen elisabet. Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Hei Jeg var på ul da jeg var 7+6 da så jeg en aktiv liten spire som målte fra hode til hale 1,5cm og et hjerte som slo. fikk desvere ikke høre hjerte lyden pga at det ikke kunne høres på invendig ul. Jeg hadde med meg min saboer noe han synnes var helt greit,men menn er forsjelig så spoørr din kjære om han vil være med. Skal selv på ul igjen i morgen da er jeg 11+6 er spent nå. Lykke til i morgen du også!
Stoltmai mamma:) Skrevet 19. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2007 tuen ntakk fo4r lykke ønskninger, har spurt han, og han ville bli med, men han kom til å synes det va rart og se på at en mann er mellom beina mine da, men d gikk greit sa han.... Lykke til du også.... håper alt går bra for oss begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå