balle og solo Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 ? og er den da like sikker som vanlig p-pille?? Bruker Cerazette... og blei plutselig litt usikker her... Hva er sikrest?
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Det er en minipille ja, men skal være like sikker som andre p-piller. Som regel må minipiller taes til samme tid hver dag, men cerazette er blitt så populær nå fordi den har et slingringsmonn som ligner mer på p-pilla sitt, uten at det minsker sikkerheten. Den er derfor en del syrere enn annen prevensjon (rundt 200 kr for tre mnd), men jeg liker den ettersom den tilfører kroppen mindre hormoner:)
balle og solo Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 okey! takk for svar!! visste ikke at den tilfører mindre hormoner.. og d er jo bra da! godt at den er like sikker!! ;-)
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Jo, alle minipiller har en mindre dose hormoner enn p-pillene, det er derfor man kan bruke de under amming:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Legen min sa det er en p-pille uten østrogen (så det blir jo omtrent som en minipille). Det står det også i en brosjyre jeg har her om Cerazette.
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Ja, det stemmer nok:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå