Gå til innhold

Vinterpose til Teutonia Mistral m softbag

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som har noen gode råd/erfaringer med hva slags vinterpose som passer til denne vognen? Jenta mi er nå 2, 5 mnd. Jeg vurderer Voksipose, da jeg kanskje tror lammeskinnspose blir for stor/klumpete??

Noen som har noen gode innspill??

Fortsetter under...

Voksipose er for diger for softbagen. Hvis du vil ha voksi må du droppe softbagen og heller kjøpe voksipose + bæreplate som du bruker direkte i sportsvogndelen.

Vi kjøpte teutonias lammeskinnspose. Passet fint i softbagen og den kan deles i topp og bunn slik at du kan bruke den som sitteskinn til våren når det blir varmere. Softbagen kan bygges om til fotpose og sammen med lammeskinn blir det et fint alternativ når det blir varmere i været.

(Digger sånne kombi-ting som kan bygges om etter hvert som behovet endrer seg)

Ser du har fått anbefalt teutonia lammeskinnspose. Jeg har også den og har prøvd den i softbagen - den passer perfekt, virker som det er de samme breddemålene. Er jo samme merke.. Så; ikke klumpete i det hele tatt, spør du meg. Min pose har jeg hatt noen år - kjøpte den på Fru Lyng i 2001 og den er like fin.

Ellers ser jeg at det finnes diverse dunposer som er litt mindre omfangsrike enn Voksi - se f.eks på Lilleprinsen. Du kan sikkert spørre hun som selger de ulike posene der hva som passer i softbagen - hun selger jo teutonia-vogner også.

Annonse

Jeg og babymodellen til Odenwalder, og den kan du jo ha i bilstolen også så to fluer i en smekk. Holder nok kun ut sesongen, men da kan man jo selge den og kjøpe en annen pose som passer bedre til vognen i sportsvognutgave.

PS ikke kjøp babymodellen hos lilleprinsen, den koster 999 der, mens både fru lyng og barnas hus har den til 799. finnes i lyseblått og rosa. veldig søt pose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...