Hælledussen&guttaboyzzz! Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Hvordan lønner det seg og trene? Dere som har peil (o:
Bea- Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 spise mindre å gå mer:) jekk gikk turer ca 3-4 ganger i uken. passet på hva jeg spiste.. og vips så gikk jed ned fra 75-62kg:) Slanket meg i ca 3-4 måneder.. Skal du slanke deg rundt magen må du holde på med fatburning, det vil si gå turer i raskt gange, jogge, sykkle osv Funket for meg!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 skrå sit ups gjorde susen for meg. gikk ned 6 cm på en mnd rundt midjen
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Planken virket godt på meg. Ser ikke ut som om jeg er gravid lenger :-) Tok den 3 X så lenge jeg orket...... Så endring ganske fort.
Diva Muffin Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Slank deg, jogg eller bytt ut genene dine.
Teri & lille krabbe Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Viktig at du trener de tverrgående (skrå) magemusklene, iom at de hjelper å holde magen inne. Skrå situps er supre, husk å holde korsryggen i bakken. Supert hvis du kniper samtidig,da bruker du musklene maks. Planken er også genial, her er det viktig at du holder ryggen rett, og strammer magen (planken er å stå i "push-up stilling", enten med tærne eller knærne i bakken- knærne er lettere til å begynne med. Bøy armene, senk kroppen litt mot bakken så du ikke blir stående i "doggy" og til kroppen former en rett, men skrå linje- og hold. Så lenge du klarer. Viktig at du pusher deg så hardt du kan, det er da du blir sterkere
Teri & lille krabbe Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Og til dere andre: Maken til negativitet da? Klart det går ann å trene opp magemuskulaturen og dermed få en smalere midje! Det er bare viktig å huske på at dersom man trener vanlige sit-ups så har det omvendt effekt (altså, magen blir å ese mer utover ). Trener man riktig, så har det absolutt effekt! Det finnes ingenting som heter punktslanking, men det går likevel ann å forbedre et problemområde med riktig trening.. Slutt å være så negative!
77modell Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 HÆ! Gjør vanlige situps magen større!!?? Kanskje det er forklaringen på meg da! Tok 200 situps pr dag i ca 2mnd for 3-4 år siden å den blei ivertfall ikke flatere! Da ga jeg opp...........
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 19. september 2007 #11 Skrevet 19. september 2007 hihi, ja hvis du trener bare de rette magemusklene, så kan magen få et "bollete" utseende trener du alle musklene vil magen bli strammere og flatere du kan trene med ball også! da trener du core-musklene, altså kjerne-musklene i kroppen som gir bla. bedre balanse, og du trener mer effektivt ellers også sambo tok armhevninger hver dag i 3 uker, og da fikk han svæææære muskler fra nakken og ned mot skuldrene... ooops
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. september 2007 #12 Skrevet 19. september 2007 Husk at for hver gang du trener magen må du trene ryggen like lenge, ellers ender du opp med dårlig holdning og vond rygg. Det er fakta. *aerobicinstruktør*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå