Gå til innhold

Hvordan få smalere midje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan lønner det seg og trene? Dere som har peil (o:

Skrevet

spise mindre å gå mer:) jekk gikk turer ca 3-4 ganger i uken. passet på hva jeg spiste.. og vips så gikk jed ned fra 75-62kg:) Slanket meg i ca 3-4 måneder.. Skal du slanke deg rundt magen må du holde på med fatburning, det vil si gå turer i raskt gange, jogge, sykkle osv :) Funket for meg!

Skrevet

skrå sit ups gjorde susen for meg. gikk ned 6 cm på en mnd rundt midjen

Skrevet

Planken virket godt på meg. Ser ikke ut som om jeg er gravid lenger :-)

Tok den 3 X så lenge jeg orket...... Så endring ganske fort.

Skrevet

Slank deg, jogg eller bytt ut genene dine.

Skrevet

Viktig at du trener de tverrgående (skrå) magemusklene, iom at de hjelper å holde magen inne. Skrå situps er supre, husk å holde korsryggen i bakken. Supert hvis du kniper samtidig,da bruker du musklene maks. Planken er også genial, her er det viktig at du holder ryggen rett, og strammer magen (planken er å stå i "push-up stilling", enten med tærne eller knærne i bakken- knærne er lettere til å begynne med. Bøy armene, senk kroppen litt mot bakken så du ikke blir stående i "doggy" og til kroppen former en rett, men skrå linje- og hold. Så lenge du klarer. Viktig at du pusher deg så hardt du kan, det er da du blir sterkere :)

Skrevet

Og til dere andre: Maken til negativitet da? Klart det går ann å trene opp magemuskulaturen og dermed få en smalere midje! Det er bare viktig å huske på at dersom man trener vanlige sit-ups så har det omvendt effekt (altså, magen blir å ese mer utover :P). Trener man riktig, så har det absolutt effekt!

Det finnes ingenting som heter punktslanking, men det går likevel ann å forbedre et problemområde med riktig trening.. Slutt å være så negative!

Skrevet

HÆ! Gjør vanlige situps magen større!!?? Kanskje det er forklaringen på meg da! Tok 200 situps pr dag i ca 2mnd for 3-4 år siden å den blei ivertfall ikke flatere! Da ga jeg opp...........

Skrevet

hihi, ja hvis du trener bare de rette magemusklene, så kan magen få et "bollete" utseende :) trener du alle musklene vil magen bli strammere og flatere :)

du kan trene med ball også! da trener du core-musklene, altså kjerne-musklene i kroppen som gir bla. bedre balanse, og du trener mer effektivt ellers også :) sambo tok armhevninger hver dag i 3 uker, og da fikk han svæææære muskler fra nakken og ned mot skuldrene... ooops :D

Skrevet

Husk at for hver gang du trener magen må du trene ryggen like lenge, ellers ender du opp med dårlig holdning og vond rygg. Det er fakta.

*aerobicinstruktør*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...