Gå til innhold

kiloene har meldt sin anmars...

Anbefalte innlegg

Er nå 19+3 og kiloene begynner å komme. Bare fra igår morges til idag morges har det kommet 1+??

Det vil da si at jeg har lagt på meg 6 kilo..... Hadde håpet at jeg skulle klare å legge på meg mindre enn i forrige svangerskap da jeg la på meg 24 kg...

Jeg får vel prøve å styre meg da og spise knekkebrød og drikke mer vann. Koser meg jo mer om dagen og det blir ikke mye bevegelse dessverre..

Hmmm., bare en liten utblåsning.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10416900-kiloene-har-meldt-sin-anmars/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er 19+2 og har gått opp 2 kilo tror jeg...Men leverpostei med smør under på brødskiva er så godt!! Aldri vært glad i tykt lag m pålegg før, men nå eeelsker jeg det:) Kommer til å gå opp en del er jeg redd..He he.. Men jeg har litt å gå på.. Ganske lita fra før.

det er jo vokseperiode nå da:) Ta det med ro, og spis deg mett! Jeg gikk opp 3 kilo med en gang jeg fant ut at jeg var gravid jeg hehehe komisk, men så sto det stille leenge. Nå har jeg vært 4 dager i Italia og gått opp 2.5 kilo hihi (i uke 18 nå), får håpe det ikke går like fort framover:-)

Anbefaler forresten å reise til Italia på ferie mens en er gravid. Aldri fått så mye gratulasjoner og superservice noen gang! Veldig morro:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...