Gå til innhold

Hvordan merket dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg vet ikke om jeg er gravid. men det er hva jeg tror. Hvordan merket dere graviditeten, og når ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forrige gang var ikke planlagt så testet meg ikke før i uke 8 siden det føltes som om mensen var rett rundt hjørnet. Denne gangen har jeg følt meg svimmel, trøtt og skikkelige menssmerter! Men denne gangen var det jo planlagt så jeg tok test tidlig. Men følte meg litt rar i kroppen likssom, men for min del kunne det like gjerne vært psykisk :-)

Skrevet

jeg var bare sinnsykt øm i puppene.. det var d eneste jeg merket egentlig..:)

Skrevet

Høy tempratur siden jeg temper. Det var det eneste. Og litt menssmerter, men mensen kom ikke.

Skrevet

Jeg trodde ikke jeg kunne bli gravid. Men tok en test etter å ha hatt en litt vel lang tid med omgangssyken, og større og ømme pupper. Merket at det var noe i uke 6.

Skrevet

Forrige gang jeg var gravid merket jeg det med en test den dagen jeg forventet mensen. Egentlig helt etter boken. Hadde ikke mange symptomer før etter noen uker egentlig. Men da jeg kom på ultralyd i det jeg trodde var uke 19, fikk vi beskjed om at jeg var 3 uker lengre på vei enn antatt. Dermed hadde jeg vært gravid selv om jeg hadde mensen en gang før jeg trodde jeg ble gravid!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...