Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Del Skrevet 19. september 2007 Er ikke gravid ennå,men prøver. Har en fra før på 1,5 år. Han ble født 15 dager på overtid. Ble satt igang,2 dager på rad. Når d først begynte var det veldig intenst,som det jo ofte blir når man blir satt igang. Han var stor,nesten 5 kg.Når han først kom langt nok ned og ut,ble han sittende fast,med hodet ute i 2 min.Nesten så kragebeinet måtte knekkes. Han hadde bæsjet i fostervannet,åreknuter på navlesnora,og forkalkninger på livmora.Jordmor sa det var på tide å få han ut. Han har og slitt en del med muskulatur etterpå.Kiss-kidd syndrom noe som mest sannsynligvis kommer pga av fødselen. Men når jeg nå tenker på nr 2.får jeg helt "angst"av tanken på å føde. At noe av det samme vil skje.Hva om de må knekke kragebeinet.Gå så lenge på overtid,slite i ettertid osv. Hørte om en nesten lik fødsel her og begynte å grine,fikk nesten ikke puste.Og jeg er ikke gravid ennå engang... Vil heller ha litt sår vondt i ettertid jeg!!! Hva tror dere?Og ja,dette har jeg tenkt MYE på... Blir event på kongsvinger om det har noe å si... Tidlig ute med å planlegge ja...hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10416690-tror-dere-jeg-har-mulighet-til-%C3%A5-f%C3%A5-ks/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impulsiw Skrevet 19. september 2007 #2 Del Skrevet 19. september 2007 Det blir jo et helt hypotetisk spørsmål da, siden du ikke er gravid enda. Fødsler er forskjellige og unger har forskjellig fødselsvekt. Kan hende nestemann er mye mindre og at du får den før tiden. Tror ikke du skal bekymre deg eller tenke på alt som kan gå galt for hvis ungen er stor så får du ks siden den forrige fødselen var slik den var... Ofte får man innvilget ks hvis man har hatt en traumatisk fødsel eller to... det fikk jeg i alle fall. lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10416690-tror-dere-jeg-har-mulighet-til-%C3%A5-f%C3%A5-ks/#findComment-10419349 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. september 2007 #3 Del Skrevet 19. september 2007 Ja, jeg tror nok du skal ha en god sjangse til å få innvilget keisersnitt. men det kommer jo litt an på hvilken lege du kommer inn til. Jeg fikk nå innvilget keisersnitt pga traumatisk og vanskelig fødsel forrige gang. Stå på ditt hele veien , så kan de ikke presse noen til å føde mot sin vilje. Si det som det er og ikke vær redd for å vise følelser. Jeg vet akkurat hvordan du har det så lykke til:o)) Skal nok se det ordner seg, men kan hende du må stå litt ekstra på ditt. Men det er bare kanskje. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10416690-tror-dere-jeg-har-mulighet-til-%C3%A5-f%C3%A5-ks/#findComment-10420804 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå