Gå til innhold

HJELP, jeg mister håret..

lille nina*Mamma til tre+spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om det er pga ammingen? er helt for ferdelig,ser hodeskallen godt og jeg som hadde tykt hår..noen flere som har opplevd dette og evn var det noe som hjalp? ønsker ikke å bli skallete før jeg fyller 30 år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt 4mnd etter fødselen, har med fødselen å gjøre. Hør med frisøren din om det er noe man kan bruke, det er visstnok noe fra Redken som skal være bra.

Skrevet

Har hørt at dette er helt vanlig pga at man ikke mister noe hår når man går gravid. Men om det er skikkelig mye hår kan det kanskje være lurt å høre med frisøren?

Lykke til:0)

Skrevet

Velkommen i klubben - jeg fryktet en stund at jeg skulle ende opp som en kvinnelig Gollum...

Er det ikke slik at alt det håret vi IKKE mistet under graviditeten ramler av nå? Hos meg er det verste over, men på det verste måtte jeg fjerne en hel bøffel fra sluken etter hver dusj.

Skrevet

Bøffel, haha. Ja, stemmer det MorLitago!

Jeg klippa meg snau...

Skrevet

Bør man begynne å bruke den shampoen fra Redken allerede nå, baby er 8 uker, jeg tenker nemlig ikke å klippe meg snau...... Har håret nesten nede på baken, det blir noe drastisk. Men jeg kan samtidig ikke huske at jeg mistet så enormt med hår med de to første. Samtidig så viker det som jeg får ¨alt¨ denne gangen, 3. mann er en luring sier de. Jeg er jamen meg glad for at jeg har ammet vellykket to ganger tidligere, hadde jeg ikke det, så spørs det om jeg hadde gått mot å gi opp tildligere enn med de andre. Har Raynauds fenomen, stadig sår. Får hele tiden tette melke ganger(noen ganger med skikklig feber), og må pumpe og amme til den store gullmedaljen i mange dager. Jeg synes ikke at det skal noe til før det skjer.

Skrevet

jepp 2 kapsler morgen og kveld.

har hatt en hardnakket runde nå som har vart siden mandag morgen, men nå er feber borte, så jeg regner med at det går bra!!! Jeg skjønner ikke hva som gjør det, jeg mener jeg hadde en skikkelig klumpp på venstre side som jeg pumpet og masserte og det kjentes som den var på retur. Når jeg pumper så dobbeltpumper jeg, Bedre utdriving etc. Slik at det normalt sett burde gått greit på høyre side også. Men i går oppdaget jeg en klump der også og den på vedntre side var blitt litt verre. Jeg hadde en forferdelig slitom natt/dag i går, snuppa ga meg maks 10 minutter hvile av gangen, hun var nok plaget av litt magevondt. i tretiden var jeg totalt utslitt. Var jo oppe med henne tre ganger også nett til i går. Jeg vil tro at dette har vært med på å forverre? Jeg synes at utdriving var elendig i mange timer på tross av nesespray. Da kvelden kom og jeg hadde fått avlastning med hun lille, og kunne sette meg ned met et pledd rundt meg, så løsnet det. Svettet ut 4 t-skjorter og begynte å kjenne at jeg fikk tøpt skikkelig igjen. Tar nok ennå noen dager før klumper er borte, men jeg føler at ¨faren er over¨nå!!!!

Skrevet

okei,thanks..skal høre med frisøren om denne redken shampoen..vil ikke bli den nye gollum nei;) det er skikkelig mye,ikke bare noen få hårstrå nei..å expat,fikk du håret ditt tilbake eller? mistet endel i løpet av begynnelsen av graviditeten også,så nå er det ikke så mye igjen nei:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...